ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Tuesday, December 20, 2005


احمدی نژاد از امام زمان تا گالیله
روزنامه كيهان در شماره امروز خود، محمود احمدي نژاد را "گاليله زمانه" توصيف كرد كه برای جنگ با "جهل اروپای گرفتار در قرون وسطي از آسمان به زمين آمده است."
کیهان حکومتی متعلق به خامنه ای در ادامه خيال پردازي هاي خود، پس از آنكه چند ماه پيش، احمدي نژاد را امام زمان احتمالي دانست كه در نشست سازمان ملل متحد چهره اش نوراني شده بود، اينبار او را "دانشمندي برتر از گاليله" دانست و در توجيه دلايل برتري اين پاسدار تيرخلاص زن نسبت به گاليله به نقل از يک به اصطلاح خواننده خود نوشت "گاليله دانشمندي مسيحي بود حال آنكه برادر احمدي نژاد دانشمندي مسلمان است كه براي نبرد با رفتار زشت و ضد اخلاقي اروپاي قرون وسطي از آسمان به زمين آمده است." چندي پيش در جريان نحوه تعيين روز عيد فطر كه بر اساس رويت هلال ماه توسط ولي فقيه رژيم اسلامی صورت مي گيرد، روزنامه حكومتي كيهان، خامنه ای را ستاره شناسي خبره و گاليله زمان معرفي كرده بود و همين امر موج گسترده تمسخر عمومي را در برداشت كه آخوند خامنه ای را 'علي گاليله' لقب مي دادند.


بوش:19/12/2005
جهان پذيرفته است که ايران اگر قادر به غنی سازی اورانيوم بشود، آن وقت خواهد توانست برنامه توليد جنگ افزار اتمی را به اجرا درآورد. بوش افزود به اعتقاد او اين توافق وجود دارد که نبايد به ايران اجازه داد چگونگی ساختن سلاح اتمی را بياموزد. رئيس جمهوری آمريکا در کنفرانس مطبوعاتی خود ابراز اميدواری کرد جهان سال آينده در چنين زمانی آرامتر و دمکراسی بيشتر گسترش پيدا کند. او حاضر نشد پيش بينی کند که سال آينده سطح سربازان آمريکا در عراق چه اندازه خواهد بود و گفت رقم آنها به شرايط محل و نظر فرماندهان نظامی آمريکا بستگی خواهد داشت. آقای بوش می گويد بسياری از دمکرات ها با اين نظر که آمريکا پيش از بازگرداندن سربازان بايد در عراق پيروز شود موافقند ، اما ديگران بر اين عقيده هستند که سربازان بايد هم اينک خارج شوند، او چنين نظری را يک استراتژی نادرست ناميد.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?