ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Saturday, January 14, 2006



آیا سخنان احمدی نژاد حاکی از شروع یک نظم
پشت پرده مانده جهانییست؟
که در اپیی سنتر قم طراحی میشود؟؟

Thursday, January 12, 2006


اروپاييان اقدامات عليه ج اسلامی را بررسی می کنند
ج اسلامی با زیرپا گذاشتنن قطعنامه های شورای حکام آژانس بين المللی انرژی اتمی علاوه بر ادامه کار مرکز فرآوری اورانيوم در اصفهان، که از ماه اگوست سال جاری کار خود را از سر گرفت، اينک با فک پلمب مراکز تحقيقات غنی سازی به تعليق دوساله فعاليت تاسيسات تحقيقاتی در اين زمينه نيز خاتمه داده و به اين ترتيب، دستور آژانس بين المللی را ناديده گرفته است. امروز ، 12 ژانويه، فرانک والترشتاين ماير، جک استرا و فيليپ دوست -بلازی، وزيران خارجه آلمان، بريتانيا و فرانسه که کشورهای شرکت کننده در مذاکرات هسته ای با ايران بوده اند، با تشکيل جلسه ای اقدامات مناسب بين المللی در مقابل ج اسلامی را مورد بررسی قرار می دهند. در جلسه وزيران خارجه سه کشور، که در برلين، پايتخت آلمان، برگزار می شود، خاوير سولانا، سرپرست سياست خارجی اتحاديه اروپا نيز شرکت خواهد داشت این مذاکرات در ادامه واکنش منفی بسياری از کشورهای غربی نسبت به اقدام ج اسلامی صورت و انتظار می رود مهمترين موضوع مورد گفتگو نحوه اعمال فشار بر ايران باشد. احتمالا وزيران خارجه سه کشور اروپايی خواستار تشکيل جلسه اضطراری شورای حکام و صدور قطعنامه شديد اللحنی عليه جمهوری اسلامی شوند که می تواند حاوی تصميم به ارجاع پرونده هسته ای اين کشور به شورای امنيت يا تهديد صريح به دست زدن به چنين اقدامی باشد. جمهوری اسلامی همیشه با تزویرسعی داشته که برنامه های هسته ای خود را صرفا با هدف های غيرنظامی جلوه داده و محمود احمدی نژاد، رييس تشکیلات ج اسلامی، در سخنانی در روز چهارشنبه، 11 ژانويه، گفت که ايران به تسليحات هسته ای نيازی ندارد و خواستار از ميان رفتن زرادخانه های اتمی کشورهای بزرگ نیزهست. ولی باور کردن این گفته ها با نگاهی گذرا به عمل کرد 27 ساله این رژیم و در کلیت به آموزشهای سوره های قران دروظیفه مجهز شدن مسلمانان به مرگبارترین سلاحها جهت مبارزه با آنچه یا ایجاد رعب و وحشت در دلهای آنان که در قران به آنها کافرین ( غیر مسلمانان) مینامند مشکل به نظر میرسد و در صورت باور داشتن حماقت. این تحقیقات است که مسله رابرای جهان آزاد دشوارتر کرده است. یا اینکه یک فرد تیر خلاص زن اینک به جایی رسیده است که برای دنیای متمدن نحوه عمل صادر میکند نشانگر آن است که در صورت داستیابی این کونه رژیمها به سلاحهای اتمی میبایست بار دیگر شاهذ عملیات فتح اورشلیم و قادسیه یا هدایت بمبها یا فضولات اتمی با بکارگیری از هواپیماهای یکبار مصرف از نوع روسی توپولوف بدون اخذ اولتیماتم از طرف متخاصمین اسلامی و به نام ترویج اسلام در جهان کفر در آینده نزدیک باشیم. باید سخنان احمدی نژاد و رهبرش را از یاد نبریم که قدرت فقط ازان الله بوده و آنها یگانه نماینده ایشان و حق حکومتی به صورت منوپولی به آخونذها در سرزمین فتح شده ایران و قم در حال آمادگی برای فرمانروای اسلامی در روی زمین است و سلاحهای اتمی خیلی ضروری و دروغهای مصلحتی از واجبات اسلامی و ووووووو.

Wednesday, January 11, 2006



اعدام نازنين دختر نوجوان 17 ساله را در ايران متوقف کنيد ! او تنها در مقابل کفتاران متجاوز بسيجی های فاشيست از خود دفاع نموده است!

آزادگان جهان !
برابر اخبار منتشره ، بيداگاه رژيم فاشيسم مذهبی حاکم بر ايران حکم اعدام دختر نوجوان 17 ساله ای بنام نازنين را صادر نموده است . جرم نازنين اين است که که در دفاع ازشرافت خود در مقابل 3 تن از بسيحيان ( پيراهن سياهان رژيم ايران) فاشيست جمهوری اسلامی ايران که قصد تجاوز به وی را داشتند مقاومت نموده . اين سه تن بسيجی قصد داشتند که نازنين را در جاده اکبر آباد کرج مورد تجاوز جنسی گروهی قرار دهند. نازنين در اين رابطه اقدام به دفاع از خود نموده امری که حق طبيعی او است اما، از نظر ملايان حاکم بر ايران گناهی نابخشودنی محسوب ميگردد. جرم ا و تنها دفاع از خود است. دختر 17 ساله ايرانی در مقابل متجاوزين جنسی وابسته به ارگان سرکوب بسيج سپاه انقلاب ( اس اس های رژيم ايران ) فاشيستهای مذهبی مقاومت ميکند و در دفاع از خود اجبارا به استفاده از ( چاقوی جيبی) مبادرت مينمايد . در نتيجه يکی از بسيجيان متجاوز از ناحيه دست زخمی ميگردد و نازنين فرار ميکند و سعی ميکند که خود را نجات دهد. اما بسيجيان فاشيست رژيم ايران او را با موتورسيکلتهای دولتی متعلق به ارگانهای سرکوب مورد تعقيب قرار داده بودند. اينبار نازنين چاقوی جيبی خود را در حال دويدن و بی هدف به پشت سر خود پرتاب ميکند که به متجاوز بسيجی برخورد ميکند. اين متجاوز جنسی وابسته به حکومت ملايان جنايتکار ايران به بيمارستان منتقل ميشود اما در بيمارستان جان خود را از دست داده است ! نازنين دختر نوجوان 17 ساله ايرانی يکی از ميليونها قربانی سرکوب سيستماتيک زنان در ايران است . او در جلسه محاکمه اش بارها روی اين موضوع تاکيد نموده که تنها قصد دفاع از خود در مقابل متجاوزين جنسی را داشته است و قصد قتل عمد را نداشته است . عليرغم بارز بودن دفاع از خود اين دختر نوجوان ايرانی در مقابل متجاوزين جنسي، رژيم زن ستيز جمهوری اسلامی در ادامه سياست های سرکوبگرانه خود اين بار نيز با محکوم کردن نازنين به اعدام نوع آشکار سرکوب زنان را بنمايش گذارد. قاضی بيدادگاه رژيم ايران خطاب به دختر نوجوان ايرانی گفته است " تو را اعدام ميکنيم تا درس عبرتی باشد برای ديگر زنان !" آری اين قاضی هم ميخواهد با اعدام نازنين به زنان ديگر بياموزد تا اگر مورد تجاوز بسيجيان و پاسداران رژيمش قرار گرفتند حق دفاع از حيثيت و شرافت خود را ندارند درست به همانگونه که اسلاف فاشيستش در اروپا در تجاوز به زنان و دختران انجام ميدادند. از طرف ديگر از نظر اين ملايان آدمکش بر طبق قوانين مجازات اسلاميشان که در کشور ايران اجراء ميگردد اگر زنان هم مقاومتی در مقابل متجاوزين ننمايد آنها را به سنگسار محکوم ميکنند. آنچنان که با دهها زن و دختر ايرانی انجام دادند و می دهند. آری اين است منطق فاشيسم مذهبی حاکم بر ايران . ما بنام آزادی و حقوق بشر از تمامی انسانهای آزاده در گيتی استمداد ميطلبيم ! به ياری نازنين دختر 17 ساله ايرانی بشتابيد! اجازه ندهيد او را اعدام کنند! نازنين تنها در مقابل متجاوزين بسيجی از خود دفاع کرده است و اين حق طبيعی هر انسانی است که از حيثت و شرف خود در مقابل متجاوزين مقاومت و از خود دفاع نمايد. برای نجات جان اين دختر نوجوان ايرانی اقدام کنيد و با ارسال فاکس و يا ايميل به مقامات قضائی رژيم جمهوری اسلامی ايران و برگزاری آکسيون های اعتراضی نسبت به جنايات رژيم فاشيسم مذهبی حاکم بر ايران و صدور حکم اعدام برای نازنين 17 ساله اعتراض نمائيد.! توقف اعدامها را در ايران خواستار باشيد.!

کميته بين المللی نجات ايرانيان IRAN SOS
Internationale Deliver Committee for Iranian کميته بين الملی نجات ايرانيان IRAN SOS WUK / W䨲ingerstrasse 59 ? 1090 Wien Austria Tel : 004314034755 http://www.iransos.com/
20 دی 1384
منبع :روشنگری

Tuesday, January 10, 2006


محمد برادعی، رئيس آژانس بين المللی انرژی اتمی از اقدام ج اسلامی در ازسرگيری فعاليتهای مرتبط با غنی سازی اورانيوم اسلامی ابراز نگرانی جدی کرده است.
ج اسلامی از يک هفته پيش به آژانس اطلاع داده بود که قصد دارد تحقيقات برای دستيابی به فناوری توليد سوخت اتمی از راه غنی سازی اورانيوم را که حدود دو سال و نيم در حال تعليق نگه داشته بود از سرگيرد ولی اين اقدام واکنش شديد دولتهای غربی و همچنين انتقاد روسيه را که فراهم آورنده اصلی فناوری هسته ای برای ج اسلامیاست برانگيخته است. اتحاديه اروپا اقدام ج اسلامی را نقض تعهد اين کشور به خود می داند. زیرا بنابر توافقنامه ای که ميان ايران و سه قدرت اصلی اتحاديه اروپا امضا شده، ايران تعهد داده است تا زمانی که نگرانی اين کشورها از فعاليت هسته ای اش برطرف نشده، از هرگونه فعاليتی که به نحوی با غنی سازی اورانيوم ارتباط داشته باشد خودداری کند. شورای حکام آژانس بين المللی انرژی اتمی که در نشست پيشين خود ج اسلامی را ناقض مقررات بين المللی در زمينه جلوگيری از گسترش سلاحهای هسته ای در جهان اعلام کرد قرار بود که ماه مارس آينده نشست بعدی خود را برگزار کند و معاون سازمان انرژی اتمی ج اسلامی گفته است که کشورش در نظر دارد تا آن زمان به اقداماتی دست بزند که نشان دهنده تصميم جدی برای همکاری با آژانس باشد. واکنش جدی کشورهای غربی به اقدام اخير ج اسلامی ، نشان دهنده ظن فزاينده غرب به اين است که ج اسلامی بلند پروازی های پنهانی هسته ای خود را دنبال می کند. تصميم ج اسلامی برای از سرگرفتن فعاليت های هسته ای نشانه ديگری از اين است که ج اسلامی در جهت توليد تسليحات هسته ای گام برمی داشته ودر گذشته ج اسلامی به طور پنهانی در تحقيقات و برنامه هايی فعاليت کرده که نتيجه آن تنها می تواند دست يابی به تسليحات هسته ای باشد. دکتر مارتين ناوياس يک کارشناس نيروی هسته ای دفاعی در لندن معتقد است که به احتمال خیلی قوی ج اسلامی برنامه های نظامی و غير نظامی را همزمان دنبال می کند. ناوياس اضهار کرد که درمورد پشتکار و شدت عملیکه ج اسلامی برای ساخت بالقوه موشک های که قادر به حمل تسليحات هسته ای باشداختلاف نظری ديده نمی شود.

Sunday, January 08, 2006


عاقبت جندالله آمریکایی و طالبانی شناخته شد
بر اساس گزارش های منتشر شده هفته گذشته پاسگاه نيروی انتظامی ايران در نزديکی مرز پاکستان مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت و ۹ نفر از ماموران مستقر در اين پاسگاه به گروگان گرفته شدند. شبکه تلويزيونی ماهواره ای العربيه فيلمی ويديويی از سربازان به گروگان گرفته شده ايرانی پخش کرده که طی آن مردی که از جانب گروگانگيران سخن می گويد تهديد می کند که اگر دولت ايران شانزده نفر از اعضای اين گروه را که مدعی است در زندانهای ايران محبوسند آزاد نکند، گروگانها به قتل خواهند رسيد. اين فيلم را گروهی مسلح که خود را جندالله (ارتشالله) می خواند، در اختيار تلويزيون العربيه قرار داده و مسئوليت گروگانگيری نه سرباز ايرانی را به عهده گرفته است. در اين فيلم، گروگانها نيز از دولت ايران تقاضا می کنند که به خواست گروگانگيران پاسخ دهد و اعضای دربند آنها را آزاد کند تا آنها بتوانند به ايران برگردند و به خانواده های خود بپيوندند´.
وزير کشورورشکسته اسلامی که در پايان جلسه هيات دولت در استان قم به سوالات خبرنگاران پاسخ اعلام کرده است که می داد "ربايندگان‪ ۹
مرزبان ايرانی در شرق کشور از گروه‌ های تحت تاثير تفکر طالبانيسم هستند؟؟؟". وبدونه ارائه شواهدی طبق معمول مانند بچهای کودکستانی احمقی در عين حال آمريکا را نيز متهم کرده که در اين ماجرا نقش دارد.
پورمحمدی گفت: "آمريکايی ‌ها که نمی‌توانند؟؟؟؟ مستقيما با جمهوری اسلامی ايران برخورد کنند، از اين گروه‌ ها عليه ايران استفاده می‌کنند". وزير کشور ايران در حالی "گروه های طرفدار طالبان" را به ربودن مرزبانان ايرانی متهم می کند که روز پنجشنبه علی جنتی معاون سياسی وی گروگانگيران را "اشرار ايرانی" و با "انگيزه سياسی" معرفی کرده بود. پورمحمدی در مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه خود تاکيد کرده که موضوع ربودن ۹ مرزبان ايرانی به "صورت جدی" پيگيری می ‌شود و افزوده است: "اين ربايندگان شناسايی شده ‌اند و تقاضای دريافت پول، معاوضه و آزادی اعضای گروه خود را کرده‌ اند".

This page is powered by Blogger. Isn't yours?