ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Sunday, January 08, 2006


عاقبت جندالله آمریکایی و طالبانی شناخته شد
بر اساس گزارش های منتشر شده هفته گذشته پاسگاه نيروی انتظامی ايران در نزديکی مرز پاکستان مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت و ۹ نفر از ماموران مستقر در اين پاسگاه به گروگان گرفته شدند. شبکه تلويزيونی ماهواره ای العربيه فيلمی ويديويی از سربازان به گروگان گرفته شده ايرانی پخش کرده که طی آن مردی که از جانب گروگانگيران سخن می گويد تهديد می کند که اگر دولت ايران شانزده نفر از اعضای اين گروه را که مدعی است در زندانهای ايران محبوسند آزاد نکند، گروگانها به قتل خواهند رسيد. اين فيلم را گروهی مسلح که خود را جندالله (ارتشالله) می خواند، در اختيار تلويزيون العربيه قرار داده و مسئوليت گروگانگيری نه سرباز ايرانی را به عهده گرفته است. در اين فيلم، گروگانها نيز از دولت ايران تقاضا می کنند که به خواست گروگانگيران پاسخ دهد و اعضای دربند آنها را آزاد کند تا آنها بتوانند به ايران برگردند و به خانواده های خود بپيوندند´.
وزير کشورورشکسته اسلامی که در پايان جلسه هيات دولت در استان قم به سوالات خبرنگاران پاسخ اعلام کرده است که می داد "ربايندگان‪ ۹
مرزبان ايرانی در شرق کشور از گروه‌ های تحت تاثير تفکر طالبانيسم هستند؟؟؟". وبدونه ارائه شواهدی طبق معمول مانند بچهای کودکستانی احمقی در عين حال آمريکا را نيز متهم کرده که در اين ماجرا نقش دارد.
پورمحمدی گفت: "آمريکايی ‌ها که نمی‌توانند؟؟؟؟ مستقيما با جمهوری اسلامی ايران برخورد کنند، از اين گروه‌ ها عليه ايران استفاده می‌کنند". وزير کشور ايران در حالی "گروه های طرفدار طالبان" را به ربودن مرزبانان ايرانی متهم می کند که روز پنجشنبه علی جنتی معاون سياسی وی گروگانگيران را "اشرار ايرانی" و با "انگيزه سياسی" معرفی کرده بود. پورمحمدی در مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه خود تاکيد کرده که موضوع ربودن ۹ مرزبان ايرانی به "صورت جدی" پيگيری می ‌شود و افزوده است: "اين ربايندگان شناسايی شده ‌اند و تقاضای دريافت پول، معاوضه و آزادی اعضای گروه خود را کرده‌ اند".

This page is powered by Blogger. Isn't yours?