ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Saturday, January 21, 2006


تشکیلات اسلامی سپرده های نقدی ایران را از اروپا منتقل می کند
با اوج گرفتن بحران هسته‌ای اسلامی زنگ‌های خطر در تهران به صدا در آمده است و مسئولان تدابیر ویژه‌ای را اندیشیده‌اند. تشکیلات اسلامی در تهران همانطور که ازپیش هم گفته بودند تدابیر لازم را برای مقابله با تهدیدهای غرب از جمله تهدیدهای اقتصادی و نظامی اتخاذ کردنده اند؟؟؟. از پایتخت تهران گزارش می‌رسد که مسئولان نظام از بیم تحریم‌های اقتصادی دارائی‌های ایران را از بانکهای اروپائی به بانکهای آسیائی منتقل کردند. آنها همچنین از کاهش سهمیه تولید نفت اوپک سخن رانده و نگران صعود نرخ نفت بوده و کاسه داغتر ازآش شده اند. در حالی که احتمال اینکه بانک یا کشوری علنا در برابر تحریم سازمان ملل بایستد کم است ابراهیم شیبانی، رئیس بانک مرکزی تشکیلات اسلامی به این سئوال که آیا این اموال به کشورهای آسیائی منتقل شده یانه، طبق روال معمول مسولان و نخبگان غارت پاسخ روشنی نداد و معلوم نیست در صورت تحریم / این اقدام چگونه می‌تواند جلوی مسدود شدن اموال ایران را بگیرد. در اینجا خاطر نشان میکنیم که حرکت دادن دارایهای کشور اشغالی ایران از سوی مسولان تشکیلات اسلامی به منظورحمایت از منافع ایران نبوده و از انجایی که عملکرد این نظام در27 سال گذشته نشان داده محور حرکت تشکیلات اسلامی بر اساس چپاول و غارت منافع ملی ایران بوده و اکنون نیز نخبگان تشکیلات اسلامی فرصت را مغتنم شمرده و عمدا با گل آلوده کردن فضای سیاسی و اقتصادی در این روزهای پایانی رژیم قصد خارج کردن باقیمانده دارای نقدی ثبت شده از سیستم بانکی جهانی را دارند. اکنون بر تمام ایرانیان ثابت شده که اگر رژیم اسلامی قصد حمایت از منافع ملی ایران را میداشت هرگز کمر به اعدام دسته جمعی کودکان ایران نبسته و هرگز با تصمیم گیرهای گذایی اسلامی موجبات فرار مغزهای جوان ایرانی را فراهم نمی کردند. اکنون بر همگان روشن شده که تمام این قوانین قرون واسطاِیی به اصطلاح اسلامی که با بر قراری تشکیلات اسلامی در ایران به اجرا گذاشته شد همه و همه مجموعه ای از استراتژی غارت اسلامی بیش نبوده و صرفنا و مخصوصآ از جانب این تشکیلات جهت تخریب هر چه بیشتر منافع ملی ایران میباشد.
امروز بر تمامی جوانان ایران است که با اتحاد بر محور ملی ایران از به غارت رفتن منابع خود به دفاع پردازیم. و بدانیم که کسی جز خود ما ملت ایران بهترین مدافع منافع ملی ما نخواهد بود.



به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور امروز اعلام کرد رژیم تهران، یک نگرانی بزرگ برای ارتش فرانسه بشمار میرود چرا که مقاصدی غیرصلح آمیز را دنبال می کند.
ژنرال هانری بن تگیت که صبح امروز با رادیو RTL فرانسه پیرامون اظهارات روز گذشته ژاک شیراک، رئیس جمهور این کشور گفتگو می کرد، افزود به هیچ وجه قابل قبول نیست که حکومتی که قوانین بین المللی را رعایت نمی کند، بدنبال تولید تسلیحات هسته ای باشد. رئیس جمهور فرانسه روز گذشته هنگام بازدید از یکی از پایگاههای اتمی این کشور، حکومتهای حامی تروریسم را تهدید کرد که اگر علیه فرانسه دست به اقدامات تروریستی بزنند، با واکنش اتمی پاریس روبرو خواهند شد. رئیس ستاد مشترک ارتش فرانسه در این باره بدون نام بردن از کشوری گفت برخی حکومتها وجود دارند که مظنون به استفاده از ابزار ترور هستند و منظور رئیس جمهور (ژاک شیراک) از بیان اظهاراتش این بود که به آنها بفهماند که در صورت به خطر انداختن جان شهروندان فرانسوی و منافع حیاتی ما و متحدینمان، با واکنش کوبنده پاریس، احتمالا با استفاده از سلاح غیرمتعارف مواجه خواهند شد. وی در ادامه گفت اطلاعات دقیقی حاکی از تلاش روز افزون برخی حکومتها برای بدست آوردن سلاحهای کشتار جمعی از قبیل هسته ای، شیمیايی و بیولوژیکی و همچنین تولید موشکهای دوربرد وجود دارد که باعث نگرانی فرانسه شده است. رئیس ستاد مشترک فرانسه در پایان گفتگوی خود پس از طرح دو باره سئوال از سوی مجری برنامه در مورد نام این حکومتها، به رژیمهای تهران و کره شمالی اشاره کرد. باید در اینجا خاطر نشان کرد که این تهدید سریع یک کشوری مانند فرانسه که خود یکی از کشورهای ذارنده سلاحهای غیرمتعارف و بازدارنده اتمی و یکی از قویترین نیروی نظامی اروپا به شمار میرود ذر نوع خود بینظر و اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم است که مستقیمنا بر علیه کشوری صورت میگیرد که این نشانه از دست دادن شکیبایی این مقامات نسبت به تهدیدات تهی و بچهگانه و در عین حال مخرب و تحریک کننذه مقامات تشکیلات اسلامی میباشد.

Friday, January 20, 2006








مسابقه آدم کشی جند الله با حزب الله
اکنون 1400 سال است که کشور پهناورمان ایران جولانکاه ادمگشان گروه های شده است که به هر صورتی در رابطه تنگاتنگ با اسلام وارداتی یا بهتر بگویم تحمیلی میباشند. این گروه ها به هر صورتی ممکن با استفاده ابزاری از اسلامی که اکنون بعد از گذشت 1427 سال تعریفی مشخصی به خود نگرفته است و لذا هر گروهی و تشکیلاتی در هر نقطه و مکانی بر حسب سلیقه شخصی یا گروهی بنا به مقتضیات زمانی با انواع اقسام نامهای که به الله ختم میشود وارد مرکه شده و طبق شواهد بدست آمده در آخر چیزی و حاصلی جز مرگ و قتل و غارت و بی خانمان و عزادار کردن گروهی ملتی و خانواده ای نداشته اند . شاهد عینی ما ایرانیان حکومت تشکیلات اسلامی است که در 27 سال گدشته با شکل دادن و پرورش انواع و اقسام گروه های ترویستی اسلامی سعی در بدست آوردن و ایجاد جامعه جهانی اسلامی داشت ولی در عمل دیده مشود که نه تنها به این هدف نرسیده است بلکه از طرف دیگری خود و مردم ایران را در دستان گروههای که زمانی ازاخور همین تشکیلات بهره مند بودند اسیر و به هلاکت میرساننذ. در زیر اعلامیه جندالله که حال از طرف ج اسلامی مارک طالبانی و امریکایی خورذه اند و پاسخ مقامات تشکیلات اسلامی را نسبت به خواسته جند الله مشاهده میکنید.....................خود قضاوت کنید که عاقبت جنده الله و حزب الله و الله های دیگری که زندگی جوانان وطن ما را به گروگان گرفته انذ چه بلایی به سر انها خواهند آورد. ولی خداوند ما ایرانیان را از شر این الله ها بخیر کنه؛ بد بخت ما ایرانیان که تو چه مخمصهای گیر کردیم؟

اطلاعيه جندالله به حزب الله : بعد از اتمام مدت معين يكي از ماموران حزب اللهی نيروي انتظامي شما بنام "عباس نامجو" كه به عنوان كادر رسمي تشکیلات اسلامی مشغول وظيفه بوده با ضرب چند گلوله توسط تشکیلات ما جندالله كشته شد. و در هفته آينده يك نفر ديگر گشته خواهد شد و اين سلسله تا نفر آخر ادامه خواهد داشت . مگر در صورتيكه به خواسته هاي ما عمل شود و اين خشونت در جواب خشونت است. در جواب يكي از فرمانده هان حزب اللهی ناجا و وزير اطلاعات حزب الله گفته بود : اگر گروگان گيران مرتکب چنين جنايتي كه گفته بودند بشوند " و گروگانهای حزب اللهی ما آزاد نشوند ما نیز به نوبه هر روز يکي از سربازان جند اللهی را خواهیم کشت"و با آنان و حاميانشان خيلي سخت برخورد خواهیم کرد واگر اشرارجنداللهی گروگانهاي حزب اللهی ايراني را آزاد نکنند ، بزودي آنها را در هر کجا که باشند قلع و قمع مي کنيم. ولی ابوسلیم جند اللهی گفت ايشان یعنی وزیر حزب اللهی ما را دست کم گرفته و تهديد كردند ما هم تهديد كرديم ولی به وعده خود عمل كرديم و در آينده هم عمل خواهيم كرد و اين يك پيام است "به تمام تشکیلات عریض و طویل حزب الله اسلامی" كه خود را با مردم عوام و بيطرف نگيريد و اگر مردم بيگناه را تحت شكنجه و آزار قرار دهید تمام شهرهاي بزرگ ايران بدبخت را به ويراني تبديل مي كنيم و خواهيم كرد.
حركت جند الله ايران : ابوسليم جند اللهی





آیا باور دارید که این نوشته واقعی باشد؟؟

احمدي‌نژاد، رئيس‌تشکیلات اسلامی به اروپايي‌ها و آمريكايي‌ها توصيه كرد: از برج‌هاي عاج خود پايين بيايند و منطقي بينديشند. زيرا دنيا را نمي‌توان با زور و ظلم اداره كرد. امروز منطق و انديشه در جهان حاكم است.

Monday, January 16, 2006




كنفرانس ايران براى بررسى ابعاد «هولوكاوست»
شاید
این گزارش به یک جوک نزدیکتر باشد تا به حقیقت ولی طبق گزارش سایت رادیو آلمان
تهران: بنا به اطلاع وزارت امور خارجه‌ى ايران، دولت ايران در صدد تشكيل كنفرانسى است تا ابعاد نسل‌كشى عليه يهودى‌ها در زمان جنگ جهانى دوم توسط نازى‌هاى آلمان، موسوم به «هولوكاوست» را مورد ارزيابى قرار دهد. بايد اشاره كرد كه محمود احمدى‌نژاد، رئيس جمهورى ايران چندى پيش اين نسل‌كشى ميليونى عليه يهوديان را يك ”افسانه” خوانده بود. به گزارش خبرگزارى رويترز، حميدرضا آصفى، سخنگوى وزارت امور خارجه‌ى ايران روز يكشنبه ۱۵ ژانويه اظهار داشت كه وزارت امور خارجه‌ى ايران تصميم گرفته كنفرانسى در مورد هولوكاوست تشكيل دهد تا ابعاد اين رويداد و پيامدهاى آن از نظر علمى مورد ارزيابى و بحث قرار گيرند. آصفى با اشاره به انتقاد كشورهاى غربى و اسرائيل در مورد اظهارات محمود احمدى‌نژاد كه هولوكاوست را يك ”افسانه” خوانده بود گفت، ”اين دنياى غريبى است كه درباره‌ى همه چيز مى‌توان بحث كرد، بجز درباره‌ى هولوكاوست.” وى افزود، پرسش‌هاى بى‌پاسخى باقى مانده‌اند كه اروپايى‌ها بايد به آنها پاسخ بدهند. نقل از صدای آلمان

This page is powered by Blogger. Isn't yours?