ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Friday, February 03, 2006

یک تهدید یا یک هدف


قریب 1427 سال است که کشورمان ایران به جولانگاه یک مشت یاغی عرب در آمده است کشوری که روزی مهد تمدن بوده و تمام تمدنهای بشری با آن در رابطه تنگاتنک سیاسی واجتماعی بودند امروز این تمدن را هر روز بیش از بیش از پیش به انزوا میکشانند. امروز ما این انزوای سیاسی و اجتماعی را میتوانیم مدیون این یاقیان عرب باشیم.
در حالی که دیپلماتهای کشورهای آزاد جهان برای حل آبرومندانه درارتباط با مسله پروژه سلاحهای اتمی تشکیلات اسلامی در این 3 سال اخیر در تلاش بودنند از مرکز تشکیلات اسلامی چیزی به جز تهدیدات پوچ و بچگانه و به دور از منرهای دیپلماتیک چیزی به چیزی دیده نمیشد.
یاغیان عربتر از هر عربی که کشورو مردم ایران را اکنون به گروگان خود در آورده اند بر اساس دستتابی به فرهنگ جهالت در این اندیشه اند که با تهدید و ارعاب مانند کاری که در1327 سال کذشته در ایران کرده اند به دیپلماسی نوین جهانی فایق آیند . این خیالی بس باطل است. اگر تهدید و ارعاب ترور و ایجاد وحشت در خیابانهای ایران و گه گاهی در اروپا و امریکا روزی به جهاتی کارساز بود اینک بعد از حادثه برجهای نیویورک دیگر نه تنها اثری نمیتواند داشته باشد بلکه باعث بیداری ملل جهان ازاد را نیز شده و انها را با واقیعت خطری که در یک گوشه از این جهان گوچک به نام ایران نهفته است آگاه کرده است. بدین لحاظ میباشد که ایران اکنون به تنهایی در برابر قهارترین دیپلماتهای جهان برای حل و فصل مشکلات دارا بودن یا عدم دسیتیابی به تکنولوژی هسته ای قرار گرفته است. امروز روزیست که سلاح مخرب تهدید نه تنها برندگی خود را از دست داده بلکه مبدل به التی گشته است که عاقبت مراکز این تهدیدات پوچ را منهدم خواهد کرد. این تهدیدات در این شرایط بحرانی از طرف مقامات تشکیلات اسلامی هر روز نسبتا بیشتر از روز دیگر صادر میشود. مثلا یکی مانند ماروجانی و یا این مجهلولهویه که گفته است.......
الهام امين‌زاده، عضو كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، در گفت وگوی با خبرگزاري حکومتی ايرانيوز، رويكرد جديد روسيه و چين در اجلاس لندن را مورد انتقاد دانست؟ و اظهار داشت "روس ها و چيني ها هميشه مستقل؟ بوده و به غرب وابستگي نداشتند و اتفاقاً پيش از اين موضع گيري هاي با ارزش مي گرفتند،؟ یعنی چه؟ موضع گیری اگر به نفع تسکیلات اسلامی باشد با ارزش است؟ او گفت اما حالا در جبهه مقابل ما قرار دارند و بايد بدانند كه ديگر ارزش سابق خود را نزد ما نخواهند داشت." مثلا چی میشه که پیش شما ارزش نداشته باشند؟ وی گفت "كشورهاي روسيه و چين، همواره در طول مذاكرات و صحنه‌هاي مختلف بين‌المللي در كنار جمهوری اسلامی بوده‌اند؟ ولی نگفت کی همه جهان را ول میکنه می چسبه به یک مشت جاهل؟ اما در اجلاس سياسي لندن تحت فشار آمريكايي ها بر عليه موضع گرفتند كه اين امر خود هشداري است؟ ولی نگفت مثلا حالا چه کاری متونی بکنی که قبلا قادر به انجامش نبودی ؟ براي جمهوری اسلامی كه راهكارهاي مناسب تري را براي سياست خارجي خود اتخاذ كند." مثلا نگفت حالا چه کاری میشود کرد؟ ایا جام زهر اماده است؟وی افزود "آنچه كه مسلم است نمايندگان مجلس به دو مصوبه خود قطعاً عمل خواهند كرد، در حقيقت ما اجرايي شدن تاسيس و راه‌اندازي نيروگاه‌هاي 20 هزار مگاواتي هسته اي را پيگيري كرده و در صورت هر گونه ارجاع يا گزارش پرونده هسته اي به شوراي امنيت، سريعاً كليه اقدامات داوطلبانه را معلق خواهيم كرد." نگفت یا که زهرمارو را مثل رهبرمون دوباره بالا خواهیم کشید.........................

Thursday, February 02, 2006


پیام رضا پهلوی در مورد بُحــران اتمــی
پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۸۴
هم میهنان عزیزم،
در آستانۀ بیست وهشتمین سالِ بُحران زایـی و بُحران زیستـی رژیم جمهوری اسلامی، ایـران در معرض بزرگترین خطرِ تاریخ معاصر خود قرارگرفته است.
این بار، دیگر جنگی با همسایه ای کوچک نیست که با تمام بی لیاقـتی و اشتباهات شگفت انگیز سیاسی و نظامی زمامداران رژیم بشود، بـا فـدا کـردن هفتصد هـزار تَـن از فرزندان دلیـر ایـران و علیل شدن دو میلیون دیگر و داغدار کردن خانواده ها و ویرانی ایران، ازاین مرز و بوم دفاع کرد.
امروز بــا گذشت زمــان و تشدیدِ بُحـران ها و فَقـر و ظلمِ روزافـزونِ در سرتاسر کشور منجملـه در مناطــقِ مــرزی، و روشن تـر شدنِ ماهیــت و انگیزه هـای رژیم، دیگــر جمهــوری اسلامی در شرایطی نیست که بتواند در مقابل مجموعۀ قدرت های بزرگ جهان آزاد، قد علَم کند.
بُحران زایی مُستَمرِ رژیم دلایـل بُنیـادی دارد: علت وجـودی جمهوری اسلامی گُستـَرِشِ این نوع حکومت در جهان است، نه حفظِ منافع مردم ایران. قانون اساسی رژیم بر ایجاد سپاه مکتبی ای تاکید دارد کـه رِسالَتش « گسترش حاکمیت قانــون خـدا در جهـان است.» در این راه، رژیم بــا دخالت در امور داخلی کشورهای منطقــه و حمایت از تــروریسم و گروه های افراطـی مذهبـی از هیـچ سرمایه گذاری دریغ نکرده است. در نتیجه، جای هرگونه اعتمادی از سوی جهانیان نسبت به خود را از بین برده است.
بدیهــی است جهانـی کــه تحمیل این نـوع حکومت را نمی خواهـد، و تعبـیر جمهوری اسلامی از قانـون خدا را نمی پذیـرد، در مقابلـۀ دائمی بـا جمهوری اسلامی قـرارمیگیرد. از این روست کـه وجود جمهوری اسلامی به مانع اصلی تَحَقُقِ حَقِ مُسلَمِ ایران به فنآوری هسته ای بَدَل می شود. مگر پیش از سلطـۀ جمهوری اسلامی همین آمریکا و فرانسه و آلمان نبودند کـه بـرای فروختن نیروگاه های اتمی خود به ایران با یکدیگر رقابت می کردند؟ مگر برجسته تـرین دانشگاه علمی و فنآوری آمریکا نبود که برنامۀ آموزش عالی ای برای دانشجویان ایرانی تهیه دید؟ با تداوم آن برنامه هـا ما به سهولت می توانستیم تا بـــه امروز ۳۰ نیروگـاه مجهـز واَمن، با ظــرفیت ۳۶ هزار مگاوات داشته باشیم که می توانست پاسخگوی نیازهای یک ایرانِ صنعتی پیشرفته باشد.
بجای آن چشم انــدازِ، نـزاع کنونـی جمهوری اسلامی بـا جهان، بنیـۀ اقتصاد ایـران را هــر روز بیشــتر به تحلـیل می بَــرَد. فــرارمغــزهـا و سرمایـه، ترکیب رکـود و تـورم، بیکـــاری و فقـــر، رژیم را از پاسخگویی به مسایل ابتدایی معیشت مردم عاجـز می کند، لذا با ایجاد بحران های ملی و بین المللی می کوشد تا توجه مردم را از عجزِ و ناتوانی خود منحرف کند. حتی وقتی منطِق به زمامـداران رژیم حُکــم میکند که آخــر خطــی که در پیش گرفته انـد نـابودی ایران است، در یک خَلسـۀ خُــرافی فرو میروند و انهـدام جمعی را موهبتی عاشورایی جلوه میدهند.
با نگاهی عاری از مسئولیت به استقبال نتایجی بسیار وخیم تر از جنگ هشت ساله با عراق می روند تا شعار شوم « جنگ نعمت الهی است » را دوباره سر دهند و این بار بجای کربلای صدام، کربلای اتمی راه بیاندازند، غافل از اینکه این بار نمی توانند در سایۀ تعزیه به حیات خود ادامه دهند.
هم میهنانم،
وظیفۀ تاریخی ما مردم ایــران در چنیـن شرایطـی روشن است: قـبل از رسیدن به پــرتگاهی که نزدیک است ما می باید سُــکانِ را از دست جمهوری اسلامی بگیریم و کشور را به ساحل نجات برسانیم. این مهم، بالاتــر از اختلافات عقیـده و مواضع احـزاب، سازمان هــا و رهبـران سیاسی است. تمام این اختلافات پس از بــدست آوردن آزادی و حضور مردم ایران در صحنـۀ انتخاب به رقابت سازنده بَدَل میشود، ولی این اختلافات سیاسی و عقیدتی امروز نباید مانع این باشد که ما با هــم و به نــام مردم ایران از آنان که می خواهند با سرنوشت ما بازی کنند با قاطعیت بخواهیم:
یک – ما مردم ایـــران از جمهوری اسلامی، و ســه کشور اروپایــی که از حمایت ایــالات متحدۀ آمریکا و اتحادیۀ اروپا برخوردارند، می خواهیم که جزئیات مذاکرات هسته ای را منتشر کنند. از آنجا که سرنوشت ما در گرو این مذاکرات است اطلاع از جزئیات آن، حق مسلم ماست.
دو – ما مردم ایران از جمهوری اسلامی می خواهیم که گــزارش تحقیقات محققین ومتخصصین دانشگاه تهران راجع به نیروگاه بوشهر و خطری که برای محیط زیست ما بوجود میآورد منتشر کند. مُضافا می خواهیم که سانسـورمطبوعات در ایران متوقف شود تا مردم ایــران از این خطــر اگاه شوند، و فضــای بحث آزاد دربارۀ موضوعی که میتواند جــان و سلامت فرزنـدان ایــران را تهدید کند باز شود.
سه – مــا می پرسیم چــرا مجلس اسلامی بــه وظیفــه ای که در مقابل قانــون اساسی خــــودش در مورد روشن کردن افکــارعمومی دارد عمــل نمی کـند و با بحث پیــرامون بُحــران هسته ای، ملت ما را از جزئیات و عواقب تصمیمات جمهوری اسلامی آگاه نمی سازد.
چهار – ما مردم ایران هر دولتی را از حملۀ نظامی به ایران برحذر میداریم و اخطار میکنیم که فرآیند دیپلوماسی کنونی فقط اهدای بلاعــوض زمان برای مسلــح شدن جمهوری اسلامی است. تنها راه بُـرُون رفت از این بُحران کوشش همه جانبه برای احقــاق حقوق بشر و دموکـراسی در ایران است. از این رو ما از دموکراسی های جهان می خواهیم که نه فقط با جمهوری اسلامی که نمایندۀ مردم ایران نیست بلکه با صاحب نظــران و آزادیخواهـان ایران از هر راه ممکن منجمله سازمان ملل به مذاکره بنشینند.
پنج – ما مردم ایـران از نیروهـای مسلح و آن کارگـزاران دلسـوز و با کفـایت دولت که میدانند جهالت و ظلـم رهبـران جمهوری اسلامی مانـع ثمربخشی کوشش آنان بـرای حـل مشکلات مردم است میخواهیم که به مردم ایران در راه دموکراسی و حقوق بشر بپیوندند.
هم میهنان عزیزم،
وقت تَنگ است! وظیفۀ عاجل ما مردم ایران این است که با خِرَد وهمبستگی ملی برجهل و ظلم نقطۀ پایان بگذاریم، و رفاه و کِرامت انسان و حقوق بشر را در ایران برقرار کنیم.
خداوند نگهدار ایران باد رضا پهلوی

یک تهدد یا یک هدف بیهوده


اکنون نزدیک به 14 قرن میباشد که ایران به اشغال فیزیکی وفرهنگی فرقهایی از اعراب در امده است وعوامل و طرافداران این فرقه عربی بنا به عللی که یکی از ان معیشتی واکنون پر واضع حکومت کردن بوده است با گسترش اماکنی مانند امامزادها و مساجد که تعداد آنها بیشتر از مدارس و بیمارستانها میباشد با تعبلیغات عریض و طویلی با بکار گیری از احساسات عاطفی و خوش باوری ایرانیان و با بازیگریی در رول مظلعوم و مستعضف با شوستشوی مغزی مردم ساده دل و خوش باور و راحت طلب همیشه به ایجاد تشکیلات زیرزمینی در این مدت کوشا بوده اند .
عوامل این قرقه اسلامی اکنون با بهره جویی از یک موقیعت مانند انقلاب 57 خود را به درجه ای بالاتر از مقام هر انسانی و هر ایرانی رسانیده انده بطوری که اکنون خود را در مقام قیم جامعه ایرانیان به
جهان عرضه میکنند ولیکن تنها چیزی که....... ادامه دارد

Wednesday, February 01, 2006

یک تهدید یا یک هدف


امروز بیش از پیش به اثبات رسیده است که دستیابی تشکیلات اسلامی درایران به هر گونه امکاناتی که در نهاییت منجرب به تولید سلاحهای اتمی یا استفاده از فضولات اتمی شود امری غیرممکن خواهد بود. از دیده گاه سران کشورهای جهان آزاد یعنی کشورهای که کما بیش مسلمانان زندگی امروزی خود اعم از استفاده از منابع تولیدی و حتی خوراکی و تحصیلی به آنها وابسته هستند سران کشور ایران را مشتی یاغی و جنایتکاری بیش نمیداند.
سران کشور ایران با اعمال خود از بدو اشغال مصدر و ارکان قدرت ودولتی با گشتار و به زنجیر گشیدن مخالفین به طوری عمل کرده اند که از دیده گاه جهانیان ایران بی شک امروز تنها مخوفترین حکومت را دارا وترسناکترین نقطه در جهان برای یک زندگی آرام و توامآ با شرافت انسانی میباشد. شکنجه و اذیت ازار دختران و پسران جوان واعدامهای دستجمعی زندانیان سیاسی فشارهای فرقه ای بر علیه ادیان دیگر گسترش بقصد فقر و فحشا به جهت استفاده سیاسی از ان در هیچ یک کشورهای دمکراتیک و جوامع بشری دیده نمیشود.
اعمال تروریستی رژیم در ایران و خارج از مرزهای ایران در این مدت 27 سال تماما تحد مراقبت سرویسهای امنیتی بوده و هست و در بسیاری از مواقع عاملین ترورها دستگیر و مراکز پشتیبانی آنها شناسایی میشد. بنظر میرسد با وجود تمامی این اتهامات علیه رژیم اسلامی تنهاعلتی که تاکنون موجبات سکوت جهان آزاد را علیه این حکومت مخوف فراهم اورده بوده همانا منافع زود گذراقتصادی بوده است. یادآوری شود که زندگی در جهان غرب ارزان نبوده ونخواهد بود و بر عکس دیده گاه ما که در این نقطه از جهان زندگی میکنیم حل کردن مشکلات دیپلماتیک برای سران غربی از طریق گفتکو بسیار سهلتر ارزانتر از لشکرکشی و گشتار مردم بیگناه تمام میشود. ثانیا در کشورهای دمکراتیک هیچ رئیس جمهوری به تنهای حق تهدید و اعلام جنگ را نسبت به کشور دیگری را نداشته و در صورت اجبار پروسه مشکلی در روبرو خواهد داشت که ماهها بطول خواهد انجامید . مثلا خلیعد صدام حسین و آزادی عراق که یکسال بطول انجامید گواه این گفته میباشد. حرکت تخریبی بن لادن و شراکا؟ نشان دهنده پایان خط فکری وصبر جهان آزاد در رویاروی با کسانی است که با امیخته شدن به یک فرهنگ مشکوک و نا معلوم که ا کنون به سادگی ودر عمل نشان دادند که مسافتی طولانی از گفته ها وعمل آنها وجود ندارد یا بسیار کم و لغزان است میباشد. با نگرشی نه چندان عمیق و در نظر داشتن حرکات تشکیلات اسلامی در سالهای اخیرو با توجه به تهدیدات سران تشکیلات و روابط تنگاتنگ اقتصادی و لوژستیک آنها با عوامل ترور در سراسر جهان بیانگر نقطه سیاهی است که ساده نگری در این مورد پایان گرانی خواهد داشت. حقیقت اینجاست که کسانی که مثلا در کشور خود به راحتی دست به جنایات شنیع زده و آن را تهد لوای حفاظت و تداوم از فرهنگی توجیح میکنند؟ چگونه در صورت دستیابی به سلاحهای مخربی از نوع اتمی ان بسادگی با جهان غرب که به لحاظ فرهنگی دارای نگرش دیگری به زندگی ومذهب روزمره هستند در تامل خواهند بود. حقیقت اینجاست که جهان تاکنون دو بار طمع تلخ جنگ را چشیده است و اگر برای تعداد معدودی جنگ جزو برکات اللهی محسوب میشود برای اکثریت انسانها جنگ چیزی جز تخریب ساختار بشریت نیست. کسانی که قادر به عرضه انسانیت ویک زندگی شرافتمند نمیباشند همیشه سعی در عرضه و تداوم جنگ دارند زیرا تنها در زمان جنگ است که این افراد با گرفتن چهره مظلوم به خود قادر به پنهان کردن سیرت پلید خود خواهند بود.
تهدیدات تشکیلات اسلامی در ایران برعلیه آمریکا و اسرایِیل و در کل به جهان غرب که سالیانه مسکن هزاران خارجی و حتی مسلمانان افراطی نیز است در این 27 سال را اگر ما در ایران باد هوا و صرفآ مصرف داخلی میپنداشتیم از دیدگاه تهدد شونده گان دیگر چنینن پنداشته نمیشود و اصولا نیزدر هیچ جایی در این دنیای متمدن منطق تهدد نمیتواند توجهی داشته باشد مگر اینکه روزی به عمل نزدیک باشد.
تهددات لشکریان و یاغیان عرب را وعاقبت اینکه چکونه به کشور صلحجوی مثل ایران حمله ور شده و موجبات فروپاشی امپراطوری ایران بزرگ و تغیر فرهنگ ما ایرانیان شدند را بخاطر بیاوریم و کمی نیز به سخنان مارو جانی که سال پیش حتی از یک عرب هم عربتر شده و عنوان کرده بود که ایرانیان قبل از حمله اعراب یک مشت وحشی بیش نبوده و ما ایرانیان میبایست مدیون حمله اعراب باشیم رااز یاد نبریم . سخنی که پشت هر ایرانی آزاده ای را به لرزه در اورد...........ادامه خواهد داشت...

Tuesday, January 31, 2006



چی فکر میکردیم چی شد؟؟؟
این ضرب المثل را حتمآ تمامی ایرانیان خوب بیاد دارند . 27 سال پیش یک بار اتفاق افتاد وهم اکنون هم گریبانگیر اخوندها شده است.............جهانگيرزاده عضو كميسيون امنيت‌‏ و سياست‌‏ خارجي مجلس رژیم شورای تشکیلات اسلامی در واكنش به صدور بيانيه كشورهاي چين و روسيه در موافقت با ارجاع پرونده جمهوری اسلامی به شوراي ‏امنيت گفت "در حال حاضر، وضعيت ما با گذشته بسيار متفاوت شده است زيرا در گذشته تصميم ‏گيري روسيه متفاوت و جدا از ديگران بود."وی گفت "جاي تعجب است كه روس‌‏ها و چيني‌‏ها كه بارها و بارها بر حقوق مسلم جمهوری اسلامی در دستيابي به انرژي صلح ‌‏آميز هسته ‌‏اي تأكيد كرده‌‏اند، اين‌‏گونه بيانيه‌‏اي صادر كنند."جهانگيزاده گفت "در حال حاضر تصميم‌‏ گيري برای ما سخت ‏تر شده است و از بيانيه لندن شديدتر نمي ‏توانست علیه ما صادر شود. عملكرد ما در مذاكرات هسته‌‏اي كه اكنون ما را با چنين اجماع و بيانيه‌‏اي مواجه كرده حتماً قابل‌‏نقد و بازنگري است." بله...... توضیح اینجاست که امروز کسانی مصدر کارها را اشغال کرده اند که اعمال و کردارشان با تمامی اصول بین المللی منافات و هر روز بیش از پیش سرزمین ایران را به سوی لبه پرتگاه هدایت میکنند.
آیا کسانی که هنوز مشکل تحارت خود را حل نکرده اند چگونه خواهند توانست با دست آویز شدن به یک مکتب مجهلولی توانایی گشودن مشکلات دیپلماتیک جهانی را داشته باشند؟؟ آیا زمان آن فرا نرسیده است که ما ایرانیان در مورد کسانی که مصدر تصمیم گیری را اشغال کرده اند یک باز نگری کلی داشته باشیم.


Sunday, January 29, 2006


حوادث كربلا و نجف توطئه اي براي مشغول كردن مردم
عراق و از دست دادن فرصت انتخابات است



خامنه اي، رهبر معظم تشکیلات اسلامي، ديروز، در ديدار كارگزاران حج امسال، بدونه اشاره به خواسته های راننده گان اعتصابی شرکت واحد تهران که برای احیای حقوق مسلم خود دست به تضاهرات ارام زده بودند ؟؟ حج را يك فرصت استثنايي از نظر زماني و مكاني براي بازگشت انسان به حقيقت خويش و همچنين ايجاد وحدت بين ملت هاي اسلامي دانستند و با اشاره به تلاش جدي استكبار و در رأس آن آمريكا براي ايجاد اختلاف در دنياي اسلام تصريح كردند که در مقطع حساس كنوني، امت اسلامي بايد بسيار هوشيارانه عمل نمايد و با حفظ وحدت و يكپارچگي، توطئه ها و طرح هاي استكبار را خنثي نمايد. مقام معظم رهبري با اشاره به اوضاع عراق به ويژه حوادث تلخ و خونين روز گذشته در شهرهاي مقدس كربلا و نجف تصريح كردند:؟؟؟ بدون شك پشت اين حوادث دستگاه هاي جاسوسي اسرائيل و آمريكا قرار دارند و اين توطئه اي براي مشغول كردن مردم عراق و از دست دادن فرصت انتخابات است. ايشان با تأكيد بر اين كه آمريكا و انگليس عليرغم شعارها و اظهارات ظاهري، خواستار انتخابات واقعي در عراق نمي باشند، افزودند: آنها تلاش دارند تا با برگزاري يك انتخابات صوري، عوامل خود را بر سر كار بياورند لذا مردم عراق بايد با هوشياري كامل عمل نمايند. خامنه اي بدون اشاره به توطه های مقتدا صدر اخوند کوکی بیت رهبری گفت.... حوادثي همچون انفجارهاي روز گذشته در نجف و كربلا بايد مسلمانان را متوجه توطئه هاي بزرگتري كند؟؟؟،و بدونه پرداختن به فاجعه سینما رکس آبادان در ایام انقلاب و مبالغی که از طرف بیت رهبری ذر اختیار گروهای ترور مختلف گداشته میشود؟؟؟ اختلاف ميان شيعه و سني را خواست اصلي آمريكا برشمردند و تأكيد كردند: اظهارات برخي دست پروردگان استعمار در عراق طي روزهاي اخير نيز در جهت ايجاد اختلاف ميان شيعه و سني مي باشد اما هوشياري مسلمانان و مردم عراق آنان را ناكام خواهد گذاشت. در این حال علي لار جاني: بعد از 27 سال یک باره مجددآ به یاد ملتی افتاده که همه چیزشان توسط خود ایشان و دوستان خودی و نیمه خودی به تاراج و در حالی که دختران ملت ایران در آنسوی ابهای ایران به دوستان خودی عرب فروخته میشوند گفته است که دغدغه اصلي در شرايط كنوني در كشور معيشت مردم است و بايستي زمينه اي فراهم شود تا مردم بتوانند رزق حلال كسب كرده و به آينده اميدوار باشند. و اضافه کرد که اين امر نيازمند برنامه ريزي اصولي بر اساس اطلاعات و كارشناسي هاست، تا تصميم سازي درست صورت پذيرد؟؟؟. نماينده مقام معظم رهبري تشکیلات اسلامی در شوراي عالي امنيت اسلامی در ادامه اظهار داشت: در تعامل با جهان بايد نگاهي صلح آميز داشته و تعاملمان جهت دار و هدفدار باشد؛ چرا كه تعامل آب نباتي به ضرر ماست. لار جاني تاكيد كرد: طرح مسئله خاورميانه بزرگ تهديد ديگري براي كشور است، چرا كه طراحان اين ايده، به دنبال تغيير رفتار كشورهاي مسلمان هستند. رئيس سابق سازمان صدا و سيما در ادامه با بيان اين كه بايستي فرصت را براي جوانان پرتحرك ايجاد كرد، افزود: جوانان سرمايه هاي ما هستند و بايد زمينه رشد آنها را فراهم كنيم. همچنين مديران كارآمد در كشور كه از نزديك با انقلاب آشنا هستند، زمينه را براي رشد جوانان فراهم مي نمايند. لاريجاني با تاكيد بر حضور مديراني مجرب و شجاع در عرصه مديريتهاي كشور، تصريح كرد: ساختار ديواني تمركزگرا جوابگو نيست، لذا بايستي به سمت استاني شدن حركت كنيم و البته در اين باره مي توانيم از تكنولوژي دولت الكترونيك بهره گيريم ولی لارجانی اشاره ای نکرد که چکونه بعد از این همه سال در که ایشان در عریصه قدرت و چپاول را در اختیار داشتند چگونه امروز به یکباره دوچار حزیانگوی شده اند.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?