ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Wednesday, February 01, 2006

یک تهدید یا یک هدف


امروز بیش از پیش به اثبات رسیده است که دستیابی تشکیلات اسلامی درایران به هر گونه امکاناتی که در نهاییت منجرب به تولید سلاحهای اتمی یا استفاده از فضولات اتمی شود امری غیرممکن خواهد بود. از دیده گاه سران کشورهای جهان آزاد یعنی کشورهای که کما بیش مسلمانان زندگی امروزی خود اعم از استفاده از منابع تولیدی و حتی خوراکی و تحصیلی به آنها وابسته هستند سران کشور ایران را مشتی یاغی و جنایتکاری بیش نمیداند.
سران کشور ایران با اعمال خود از بدو اشغال مصدر و ارکان قدرت ودولتی با گشتار و به زنجیر گشیدن مخالفین به طوری عمل کرده اند که از دیده گاه جهانیان ایران بی شک امروز تنها مخوفترین حکومت را دارا وترسناکترین نقطه در جهان برای یک زندگی آرام و توامآ با شرافت انسانی میباشد. شکنجه و اذیت ازار دختران و پسران جوان واعدامهای دستجمعی زندانیان سیاسی فشارهای فرقه ای بر علیه ادیان دیگر گسترش بقصد فقر و فحشا به جهت استفاده سیاسی از ان در هیچ یک کشورهای دمکراتیک و جوامع بشری دیده نمیشود.
اعمال تروریستی رژیم در ایران و خارج از مرزهای ایران در این مدت 27 سال تماما تحد مراقبت سرویسهای امنیتی بوده و هست و در بسیاری از مواقع عاملین ترورها دستگیر و مراکز پشتیبانی آنها شناسایی میشد. بنظر میرسد با وجود تمامی این اتهامات علیه رژیم اسلامی تنهاعلتی که تاکنون موجبات سکوت جهان آزاد را علیه این حکومت مخوف فراهم اورده بوده همانا منافع زود گذراقتصادی بوده است. یادآوری شود که زندگی در جهان غرب ارزان نبوده ونخواهد بود و بر عکس دیده گاه ما که در این نقطه از جهان زندگی میکنیم حل کردن مشکلات دیپلماتیک برای سران غربی از طریق گفتکو بسیار سهلتر ارزانتر از لشکرکشی و گشتار مردم بیگناه تمام میشود. ثانیا در کشورهای دمکراتیک هیچ رئیس جمهوری به تنهای حق تهدید و اعلام جنگ را نسبت به کشور دیگری را نداشته و در صورت اجبار پروسه مشکلی در روبرو خواهد داشت که ماهها بطول خواهد انجامید . مثلا خلیعد صدام حسین و آزادی عراق که یکسال بطول انجامید گواه این گفته میباشد. حرکت تخریبی بن لادن و شراکا؟ نشان دهنده پایان خط فکری وصبر جهان آزاد در رویاروی با کسانی است که با امیخته شدن به یک فرهنگ مشکوک و نا معلوم که ا کنون به سادگی ودر عمل نشان دادند که مسافتی طولانی از گفته ها وعمل آنها وجود ندارد یا بسیار کم و لغزان است میباشد. با نگرشی نه چندان عمیق و در نظر داشتن حرکات تشکیلات اسلامی در سالهای اخیرو با توجه به تهدیدات سران تشکیلات و روابط تنگاتنگ اقتصادی و لوژستیک آنها با عوامل ترور در سراسر جهان بیانگر نقطه سیاهی است که ساده نگری در این مورد پایان گرانی خواهد داشت. حقیقت اینجاست که کسانی که مثلا در کشور خود به راحتی دست به جنایات شنیع زده و آن را تهد لوای حفاظت و تداوم از فرهنگی توجیح میکنند؟ چگونه در صورت دستیابی به سلاحهای مخربی از نوع اتمی ان بسادگی با جهان غرب که به لحاظ فرهنگی دارای نگرش دیگری به زندگی ومذهب روزمره هستند در تامل خواهند بود. حقیقت اینجاست که جهان تاکنون دو بار طمع تلخ جنگ را چشیده است و اگر برای تعداد معدودی جنگ جزو برکات اللهی محسوب میشود برای اکثریت انسانها جنگ چیزی جز تخریب ساختار بشریت نیست. کسانی که قادر به عرضه انسانیت ویک زندگی شرافتمند نمیباشند همیشه سعی در عرضه و تداوم جنگ دارند زیرا تنها در زمان جنگ است که این افراد با گرفتن چهره مظلوم به خود قادر به پنهان کردن سیرت پلید خود خواهند بود.
تهدیدات تشکیلات اسلامی در ایران برعلیه آمریکا و اسرایِیل و در کل به جهان غرب که سالیانه مسکن هزاران خارجی و حتی مسلمانان افراطی نیز است در این 27 سال را اگر ما در ایران باد هوا و صرفآ مصرف داخلی میپنداشتیم از دیدگاه تهدد شونده گان دیگر چنینن پنداشته نمیشود و اصولا نیزدر هیچ جایی در این دنیای متمدن منطق تهدد نمیتواند توجهی داشته باشد مگر اینکه روزی به عمل نزدیک باشد.
تهددات لشکریان و یاغیان عرب را وعاقبت اینکه چکونه به کشور صلحجوی مثل ایران حمله ور شده و موجبات فروپاشی امپراطوری ایران بزرگ و تغیر فرهنگ ما ایرانیان شدند را بخاطر بیاوریم و کمی نیز به سخنان مارو جانی که سال پیش حتی از یک عرب هم عربتر شده و عنوان کرده بود که ایرانیان قبل از حمله اعراب یک مشت وحشی بیش نبوده و ما ایرانیان میبایست مدیون حمله اعراب باشیم رااز یاد نبریم . سخنی که پشت هر ایرانی آزاده ای را به لرزه در اورد...........ادامه خواهد داشت...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?