ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Friday, February 16, 2007


تایمز لندن: رژیم تهران خطرناکترین منبع تروریسم در جهان است
روزنامه تایمز چاپ لندن نوشت رژیم تهران تنها کانون ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه و خطرناکترین منبع تروریسم در جهان است.
این روزنامه نوشت رژیم تهران علاوه بر جاه طلبی های هسته ای، در عراق نیز دخالت کرده و از طریق نیروی قدس سپاه پاسداران به شبه نظامیان عراقی پول و سلاح می رساند.
تایمز لندن در مقاله خود بر ضرروت تشدید تحریمهای بین المللی علیه جمهوری اسلامی و همکاریهای دولتهای چین و روسیه در این زمینه تاکید کرده است.
روزنامه گاردین، یک روزنامه دیگر چاپ انگلستان نیز طی مقاله ای نوشت گفته می شود که سه بانک بزرگ دیگر رژیم تهران (بانکهای ملی، بانک ملت و بانک تجارت)، بزودی مشمول تحریمها خواهند شد.
این روزنامه نوشت ملایان حاکم بر ایران، اقتصاد این کشور را بسوی نابودی پیش می برند.
روزنامه السیاسه چاپ كویت نیز در مورد نقش مخرب جمهوری اسلامی در منطقه نوشت اقدامات رژیم تهران در سرزمین های قلسطینی نه با هدف كمک به فلسطینیان، بلكه با هدف بهم ریختن بیشتر اوضاع در آن مناطق است.
این روزنامه نوشت احمدی نژاد معتقد است كه باید بی نظمی و هرج و مرج سراسر عالم را فراگیرد تا امام زمان ظهور كند، اما او این مسئله را در نظر نمی گیرد که وقتی آب به داخل کشتی نفوذ کرد، همه سرنشینان کشتی غرق خواهند شد.

Wednesday, February 14, 2007

بوش می گويد اسلامیون از ایران برای شورشيان در عراق اسلحه تهيه کرده است



14/02/2007

پرزيدنت بوش ضمن دفاع از تصميم خود در مورد اعزام هزاران سرباز ديگر به عراق می‌گويد عقب‌نشينی از آن کشور عواقبی وخيم برای مردم آمريکا در بر خواهد داشت. پرزيدنت بوش از تماس تلفنی امروز خود با ژنرال ديويد پترائوس فرمانده جديد نيروهای آمريکائی در عراق خبر داد و گفت برنامه جديد امنيتی عراق در حال شکل گرفتن است. نخستين کنفرانس خبری پرزيدنت بوش امروز در شرايطی برگزار شد که مجلس نمايندگان آمريکا سرگرم بحث و گفتگو در باره قطعنامه ای عليه فرستادن سربازان جديد آمريکائی به عراق است. پرزيدنت بوش گفت توافقی که از مذاکرات شش جانبه در پکن، با هدف پايان بخشيدن به برنامه اتمی کره شمالی حاصل شد، گامی مهم در جهتی درست بوده است. پرزيدنت بوش در عين حال گفت اقدامات بسيار ديگری نيز ضروری است که بايد دنبال شود. پرزيدنت بوش گفت اين توافق بدان جهت استثنائی است که تمامی همسايگان کره‌شمالی، بعلاوه آمريکا را گردهم جمع ميکند. پرزيدنت بوش گفت پيشرفت هائی حاصل شده است، و توافق را، نخستين گام خوب توصيف کرد. پرزيدنت بوش گفت وی قويأ با جان بولتون سفير سابق آمريکا در سازمان ملل متحد که توافق در مورد برنامه اتمی کره شمالی را نوميد‌کننده توصيف کرده است، مخالف است. پرزيدنت بوش گفت وی با متقاعد ساختن ديگر کشورهای درگير، به اين مذاکرات تحرکی جديد بخشيد. آقای بولتون روز سه شنبه ضمن انتقادی شديد هشدار داد که اعتماد کردن به پيونگ‌يانگ در وفادار بودن به قول هايش، عملی دور از واقع است . پرزيدنت بوش گفت اکنون اين با کره‌شمالی است که به وعده هايش عمل کند و خود را نشان دهد. پرزيدنت بوش گفت وی اطمينان دارد که ايران برای شورشيان در عراق تسليحات و مواد منفجره تأمين ميکند . پرزيدنت بوش گفت آمريکا ميداند که نيروی قدس سپاه پاسداران در ايران مواد منفجره مخصوص برای ستيزه گران در عراق تأمين کرده و نيروی قدس بخشی از دولت ايران است. با اينحال پرزيدنت بوش گفت نميدانم آيا مقامات ارشد دولت ايران دستور فرستادن مواد منفجره را داده‌اند يا نه. اوايل هفته، ژنرال پيتر پيس رئيس ستاد مشترک نيروهای مسلح آمريکا به صدای آمريکا گفته بود که وی مدرکی ندارد که ثابت کند دولت ايران در فرستادن تسليحات کشف شده در عراق درگير بوده است. سخنگويان ارتش آمريکا در عراق گفته بودند دولت ايران درگير بوده است. پرزيدنت بوش گفت گرچه وی نميداند که آيا مقامات ايرانی درگير بوده اند يا نه، اما سعی خواهد کرد اين اطمينان حاصل شود که نيروهای آمريکائی بتوانند از خود در عراق حراست کنند. او گفت ميداند که تسليحات کشف شده در عراق از ايران آمده است، و اين تسليحات در آنجا وجود دارد و به نيروهای آمريکائی لطمه وارد ميکند. پرزيدنت بوش همچنين گفت که وی برای مقابله با ايران، بخصوص در مورد برنامه اتمی اش، استراتژی جامعی دارد . پرزيدنت بوش گفت نميتوان اجازه داد ايران تسليحات اتمی داشته باشد زيرا چنين اقدامی برای صلح بين‌المللی عواقبی بسيار خطرناک خواهد داشت. پرزيدنت بوش گفت پيام وی به مردم ايران آن است که دولت آنها تصميماتی اتخاذ ميکند که آن کشور را از بقيه جهان جدا و منزوی ميکند. ايران اتهامات عنوان شده توسط آمريکا در مورد اقدام برای توليد بمب اتمی را تکذيب ميکند، اما از معلق ساختن غنی سازی اورانيوم نيز که می تواند در توليد بمب اتمی مورد استفاده قرار گيرد امتناع ورزيده است.

Sunday, February 11, 2007

نمایش 22 بهمن و تودهنی مردم به رژیم ملایان



راهپیمایی نمایشی 22 بهمن امسال به یک افتضاح بی سابقه برای جمهوری اسلامی تبدیل شد. بنا به گزارشهای رسیده، جمعیتی که با اتوبوس های دولتی به میدان آزادی آورده شده بودند، کمتر از پنجاه هزار نفر بودند.
جمهوری اسلامی که معمولا در این روز از "حضور میلیونی مردم" صحبت می کرد، این بار مجبور شد از این اصطلاح استفاده نکند و به "شرکت صدها هزار نفری مردم" بسنده کرد.
آن دسته از مردم تهران که روز جمعه راهی کوه شده بودند، بیش از دو برابر شرکت کنندگان در راهپیمايی نمایشی بود.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?