ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Saturday, February 11, 2006


یادآوری امکانات فیلترشکن برای دسترسی به سایت های فیلترشده
بنا به گزارشهای دريافتی ، رژيم اسلامی در ادامه افزايش اعمال محدوديت بر روی شبكه اينترنت ، وب سايت خبری ايران پرس نيوز و لينک های مرتبط با آن را به طور كلی از دسترس هم ميهنان در درون مرز خارج كرده است.
برای استفاده از امکانات فیلترشکن كه از طریق بخش فارسی صدای آمريكا ارایه می شود به اين نكات توجه كنيد : رادیو آمريكا به طور هفتگي چندين سايت فيلترشكن جديد ويژه ايران كه نام آنها يك واژه فارسي است را به كار مي اندازد. با شناسايي يكي از اين وب سايت ها كه چند نمونه از آن در زير آمده است مي توانيد به آساني به سايتهاي فيلتر شده مراجعه كنيد :
www.mardoma.com
www.jashneseda.co
www.talaye.com
با مراجعه به اين وب سايت ها آدرس فيلتر شده مورد نظر خود را در محل مخصوص تايپ كنيد تا به سايت فيلتر شده دسترسي پيدا كنيد . توجه داشته باشيد ، اين سايت هاي فيلتر شكن هويت شما را بر روي شبكه جهاني اينترنت كاملا محرمانه نگاه خواهد داشت و حتي به شما امكان مي دهد به صورت مخفيانه از پست الكترونيكي استفاده كنيد.
چند نكته مهم براي استفاده بهينه از سايت هاي فيلتر شكن
ممكن است رژيم اسلامي براي از كار انداختن اين فيلترشكن ها ، در پردازشگر اينترنتي آنها ، اختلال ايجاد كند اما با يك ابتكار ساده مي توان از گزند اين اختلال ها در امان بود . روش كار چنين است :
1 - به يكي از سايت های فيلترشكن معرفي شده مراجعه كنيد.
2 - در محل مخصوص وارد كردن آدرس سايت ، براي دور زدن اخلال گرهاي اينترنتي رژیم اسلامی ، آدرس يك سايت فيلتر نشده را وارد كنيد . براي مثال آدرس سايت خبرگزاري حكومتي ايرنا را وارد كنيد :
www.irna.ir
3 - پس از باز شدن سايت خبرگزاري رژيم ( يا هر سايت فيلتر نشده ديگر ) در صفحه فيلتر شكن ، در بالاي صفحه ، نوار كوچكي وجود دارد كه به شما امكان مي دهد بدون بازگشت به صفحه اصلي فيلترشكن ، آدرس سايت فيلتر شده ديگري را وارد كنيد . حال در همين جايگاه ويژه آدرس سايت فيلتر شده مورد نظر خود را وارد كنيد تا بدون هيچ مزاحمتي بدان راه يابيد.
به ياد داشته باشيد كه :
1 - همواره امكان دارد رژيم اسلامی سايتهاي فيلترشكن را نيز مورد تهاجم و فيلتر شدن قرار دهد ، لذا هنگامي كه به يك فيلتر شكن دسترسي داريد ، سعي كنيد تا با استفاده از آن سايت هاي فيلتر شكن ديگري را نيز پيدا كنيد.
2- صداي آمريكا در ابتكاري جديد ، آدرس جديد ترين سايت هاي فيلتر شكن را براي مشتركان خود ايميل مي كند ، با مراجعه به سايت صداي آمريكا و وارد كردن آدرس ايميل خود ، همواره آدرس فيلتر شكن هاي جديد را دريافت نماييد.
این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود در ایران ایمیل کنید.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?