ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Monday, February 13, 2006


پايان پرونده هسته اى رژیم به ظهور امام زمان منجر مى شود؟؟؟؟
به گزارش ادوارنیوز، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گزارش پرونده هسته اى به شوراى امنيت را پروژه اى دانست كه پايانش به ظهور امام زمان منجر خواهد شد. عبدالنبى نمازى درخصوص پرونده هسته اى جمهوری اسلامی گفت اساساً ماهيت استكبار در طول تاريخ با عدل، عدالت، انسانيت، كرامت، شرافت و حقوق بشر كه از آن دم مى زنند، هيچ گاه سازگار نبوده است زيرا مسير آنها، مسير سلطه و چپاول جان ها و اموال بشريت است.
وى افزود ما براساس وظيفه خود و براى اين كه به افكار عمومى دنيا اثبات كنيم كه آنها هيچ گاه تحمل عدالت و حق را ندارند، اين مسير و عمليات اجرايى را در تعامل و مذاكره آنها دنبال كرديم و امروز با اين حركت حقانيت ما ثابت شد.
وى با بيان اينكه اين مسئله غير منتظره نبود و ما مى دانستيم كه پايان تعامل با استكبار به اينجا مى رسد، تصريح كرد: ۲۷ راى منفى عليه حقوق مسلم يك ملت در عصرى كه عصر روشنفكرى و تمدن مى نامند و مدعى تجدد و آزادى هستند، نشان دهنده فاصله حق مداران و ظلم مداران است و بايد به جامعه بشرى تسليت گفت.
وى با اشاره به اينكه تنها راه پيروزى صلابت و مقاومت است، گفت: اين تفكرى كه در ملت ما وجود دارد، امروز به دنيا نيز سرايت كرده و امروز حلقه ها و چشمه هاى فراوانى از گرايش به حق جويى نه تنها در جريان اسلام بلكه در ساير ملت ها ازجمله در غرب و آمريكا به وجود آمده و نداى حق طلبى از تمام دنيا شنيده مى شود كه مايه اميد براى ما و تهديدى بالقوه عليه استكبار است.
وى افزود: هنر رهبران سياسى، فكرى و فرهنگى ما بايد بر اين باشد كه حلقه هاى منفصل را به هر نوع و شكلى به هم مرتبط كنند و اين آگاهى و اتحادى كه در جهت مقابله با اين روحيه سلطه طلبى سران صهيونيسم در كاخ سياه آمريكا و ساير كشور هاى غربى به وجود آمده است را تقويت كنند تا ملت ها با محاصره آنها مطالبات و حقوق مسلم خودشان را درخواست كنند.
نمازى افزود: اين مسائلى كه امروزه در جهان شاهدش هستيم، نشان دهنده درگيرى و رويارويى جبهه حق و جبهه باطل است كه از آغاز تاريخ نبوت انبيا شروع شده و ان شاءالله با ظهور حضرت مهدى (عج) و تشكيل حكومت جهانى و به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام كه نشان دهنده قدرت قهرى خداوند است، به پايان خواهد رسيد.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?