ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Wednesday, February 22, 2006

مقتذا صدر در عراق دستور انتقام را صادر کرد


سینما رکس ابادان ؛ انفجار در حرم امام رضا در مشهد ؛ تخریب حسینه دراویش در قم ؛بمب گذاری های سامره و تحریک عوام برای انتقام.
بامداد امروز چهارشنبه، 3 اسفند ، مردان مسلحی به نگهبانان حرم عسگری در شهر مذهبی سامره، واقع در 95 کيلومتری شمال بغداد، حمله کردند و با ورود به اين مکان و قرار دادن مواد انفجاری در نقاط مختلف آن، باعث بروز يک رشته انفجار شدند که بخشی از حرم را ويران کرده و به گنبد طلای آن آسيب رسانده است.
چندی پیش دولت تشکیلات اسلامی در ایران در پیشاپیش مذاکرات اتمی خواستارخروج نیروهای ائتلاف جهانی بدلیل بی کفایتی در حفظ آرامش از عراق شد. این درخواست واهی بلافاصله به شدت از طرف نیروهای چند ملیتی رد و درخواست تشکیلات اسلامی را به دخالت در امور داخلی عراق دانستند. همه ما ایرانیان به یاد داریم که زمانی یکی از امامان نماز جمعه در تهران به نام اکبر هاشمی رفسنجانی برهمائی به شنونده گان گفته بود که روزی که ما قرار باشه بریم دنیا را به آتش خواهیم کشید؟.......... فعلا با اینکه تنی چند از عوامل این تخریب فرفه ای دستگیر شده اند هنوز از علل این عمل در این شرایط کزارشی نمیتوان به صورت رسمی صادر کرد؛ ولی اینگونه عملیات تخریبی چیزی جز تحریک جو عمومی عراق و جهان در این شرایط نیست. کسانی که دست به چنین اعمالی مییازند قصدی جز اشوب سازی و نفاق در جامعه عراق و ایران و بین ادیان و در کل رسیدن به منافعی را دارند که اکنون بیش از پیش به خطر افتاده است. یکسال قبل از انقلاب اسلامی سینما رکس آبادان توسط گروهی از اخوندهای قم که قصد ملطهب ساختن جامعه ایران را داشتند به آتش کشیده و در حوزه های علمیه نفاق و فتنه قم دولت وقت شاهنشاهی را مسول این فاجعه ملی اعلام کرده و جامعه ایران و عوام را نسبت به دولت وقت شورانیدند.
بمب گذاری در مدفن دو تن از امامان شيعه در شهر سامره عراق، واکنش های گسترده ای را نيز در ايران برانگيخته است و از جمله چهره های حکومتی، مراجع تقليد و نهادها و سازمان های مختلف اين اقدام را به شدت محکوم کرده اند.
حرم عسگری، مدفن امام هادی و امام حسن عسگری، دو تن از امامان شيعه و از زيارتگاه های عمده شيعيان است؛ در حالی که دولت ایران خود دستور کشتار دراویش و به آتش کشیدن و تخریب حسینه آنها را در قم صادر کرده بود در نخستين واکنش ها به بمب گذاری های امروز چهارشنبه، حميد رضا آصفی، سخنگوی وزارت امور خارجه تشکیلات اسلامی، اين اقدام را هتک حرمت اماکن مقدسه و مغاير با ارزش های دينی و الهی و موجب تنفر مسلمانان دانسته است. به گزارش خبرگزاری رسمی تشکیلات اسلامی، وی درباره انگيزه اين بمب گذاری ها گفته:" اين حركت ضد بشری و ضد انسانی كه به دست عناصر تروريست كوردل در شرايطی كه نا امنی های عراق [ توجه کنید ] متاثر از حضور نيروهای اشغالگر می ‌باشد و در راستای اهانت به مقدسات دينی و ايجاد فتنه و چند دستگی و راه‌ اندازی جنگ های مذهبی و اخلال در وحدت ملی عراق صورت می گيرد."؟؟؟ .
از سوی ديگر، مراجع تقليد، حوزه های علميه، نهادها و سازمان های حکومتی و احزاب و چهره های سياسی ايران، که در هنگام تخریب حسینیه دراویش در قم سکوت کرده بودند...... بمب گذاری های روز چهارشنبه در سامره را به شدت محکوم کرده اند. در این حال احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در گفت و گويی با خبرگزاری دانشجويان ايران، اين بمب گذاری ها را [ توجه کنید] "مصيیبتی در حد مصيبت عاشورا"؟؟؟ دانسته است. توجه کنید که ایشان در اینجا ؟؟؟ ايجاد جنگی مذهبی در عراق را "شيرين ‌ترين طعمه برای اشغالگران" دانسته و خطاب به جهان اهل سنت گفته است:" بر جهان اهل سنت واجب است كه تا دير نشده به سرعت جنايتكاران وهابی متعصب تندرو را محكوم كند." ...در این حال در صورتی که ایران امروز از شدت کمبود مدارس و بیمارستانها و خوابگاها برای درمانده گان شدیدآ در مضیقه میباشد ولی منصور حقيقت پور، رييس ستاد بازسازی عتبات عاليات، با صدور اطلاعيه ای آمادگی اين ستاد برای ترميم حرم عسگری و جبران خسارات وارده را اعلام کرده است. مقتدا صدر اخوند یاغی که به تازگی از سفر سوریه و لبنان به عراق برگشته بدون منتظر شدن به نتیجه تحقیقات مقامات دولتی از هواداران خود درخواست انتقام این عمل را از بانیان؟؟ نا معلوم [ شاید معلوم ] ان شد؟؟؟ متوجه شده ام که سربازان ارتش مهدی بنا به ذستور مقتدا صدر اکنون به مراکز اهل تسنن حمله ور شده اند. به نظر میرسد که تاریخ به سرعت در حال تکرار است. همه چیز از سینما رکس آبادان شروع شده بود.............؟؟؟ ولی بیگمان امروز ادامه این آتش در حال محدود و اتفاء شدن است .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?