ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Thursday, February 16, 2006

جان آزادیخواهان در ایران در خطر است


شرمت باد ای دستی که ..... بد بودی بدتر کردی
سیندخت پارسی
آسمان ایران خاکستری است، در اینجا همه چیز رنگ خون است و خاکستر. دیو خونریز استبداد زنجیر گسسته و سیری ناپذیر و عطشناک خون می خواهد، خون پاک فرزندان آزاده و سلحشور ایران اشغال شده را. فرزندانی که در برابر چوبه های اعدام، تازیانه، چماق و چاقو و مدرنترین سلاحهای کشتار وارداتی روسیه و اروپا، تنها سنگر دفاعی شان آزادگی و میهن پرستی و اندیشه ورزی است و یگانه ابزاری که د راختیار دارند واژه است و قلم.
حجت زمانی نیزهمچون صدها هزار کوشنده ی راه آزادی به ابدیت پیوست . در حکومت اسلامی او را محکوم به چهار بار اعدام کرده بودند . چه موهبتی است که انسان آزاده تنها یکبار می میرد و مرگش نیز جاودانگی است.
در باره ی الهام افروتن چه می دانید؟ او نویسنده ای اندیشمند است که در روزنامه تمدن هرمز گان مقاله می نوشت . او می توانست همچون دختران و زنانی که به شادیهای حقیر روزمره دل بسته اند درد اسارت میهن و مصیبت هم میهنانش را در بی خبری و تجاهل به گور بسپارد، اما او از نسل سر بلند آزاد زنان دلاوری است که در تاریخ ایران همانندهای بسیار داشته اند.
او را به اتهام توهین به مقدسات بازداشت می کنند زیرا درمقاله روشنگرانه اش آمدن خمینی به ایران را به ورود ویروس ا یدز به پیکر جامعه تشبیه کرده بود. از ابتدای بازداشت او، هرگونه خشونت وحشیانه و شدیدترین شکنجه های جسمی وروانی را بر او روا می دارند تا بدان پایه که دستگاههای امنیتی رژیم اشغالگر شایعات فراوانی را برسر زبانها می اندازند.
از نسبت دادن اختلالات روانی به الهام روشنگر تا چندین مرتبه ا قدام به خودکشی او. اکنون الهام روشنگر در چه وضعیتی است ؟ چه بر سر او آ مده که او مرگ شرافتمندانه را به زیستن ذلت بار برتر دانسته یا او را زیر شکنجه های جانفرسا کشته اند و یا با اتهام به اختلالات روانی قتل فجیع او را خودکشی قلمداد کرده ا ند؟
به روال همیشگی غاصبان حقوق ملت هیچکس پاسخگو نیست. برای نجات الهام چاره اندیشی کنیم . اگرهنوز زمانی باقی باشد. تکرار تراژدی زیبا کاظمی وعاطفه در ایران امری همه روزه است.
در یورش جیش القادسیه و نیروهای سرکوبگرحکومتی به خانقاه دراویش 11 تن کشته شدند، صدها تن زخمی وبیش از 2000 تن دستگیر شدند. دیگر در پناه حکومت دین سالار، نیایش نیزگناهی نابخشودنی تلقی می شود.
آرام نشستن و نظاره گر بودن هرایرانی در هر کجای جهان که باشد در این روزهایی که حکومت اسلامی افسار گسسته و انتقام شکست خود در عرصه های بین المللی را از مردم بیگناه ایران می گیرد، همسویی و همدلی با اشغالگران ایران است.
اکنون پس از اعدام حجت زمانی، جان همه ی زندانیان سیا سی در زندانهای پنهان و آشکار خلفای اسلامی در ارومیه، کردستان ، خوزستان ، تهران ، کرج و سرتاسر ایران در معرض مخاطره ای سهمگین است .
نام چند تن از زندانیان محکوم به اعدام برای پیشگیری تکرارفاجعه ی اعدام حجت زمانی و آگاه نمودن نهادهای مدافع حقوق بشردر این نوشتار ذکر می شود. 1- غلامحسین کلبی 2- ولی الله فیض مهدوی 3- خالد حردانی 4- شهرام پور منصوری 5- فرهنگ پور منصوری 6- سعید ماسوری 7- علیرضا کرمی خیر آبادی.
این نامها را به همراه نام الهام افروتن و حجت زمانی و نامهای دیگر زندانیان از هر تریبون فریاد بزنیم و در هررسانه ی خبری از آنها یاد کنیم . آزادی کارگران و اعضا و فعالین سندیکای کارگری شرکت واحد تنها دستاورد کار و تلاش گروهی ما و شما وهمه ی انسانهای متعهد به آرمانهای والای انسانی بوده است. هر چند منصور اسانلو و تعدادی دیگر از اعضای سندیکا همچنان در زندان هستند. قهرمانان هر ملت تبلور آرمانها و هدفهای یک ملتند. قهرمانان برخاسته از بطن جامعه مردمان را در برابر بیدادگران وغاصبان حقوق ملتها به پایداری و توانمندی و همبستگی فرا می خوانند.
الهام افروتن، حجت زمانی و یکایک جانباختگان راه پرخارزار آزادی میهن و آزادگان اسیر در پنجه ی خونین کشتارگران هر یک قهرمانانی هستند که نام ویادشان در حافظه ی تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد.
جامعه ی جهانی را از وضعیت الهام افروتن و آنچه به نام حقوق بشر اسلامی همه روزه انسان ایرانی را به کام مرگی هولناک می کشا ند آگاه نماییم و فریادی شویم یکصدا در اعتراض به قتل عامها، دستگیریها، پایمال نمودن و نقض لحظه به لحظه ی حقوق انسانها درایران.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?