ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Wednesday, February 22, 2006

تروریستهای اسلامی بمب هسته ای می خواهند



جان رید، وزیر دفاع انگلستان
طی مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس گفت دستیابی رژیم تهران به سلاح اتمی، فاجعه ای برای جامعه جهانی خواهد بود. آقای رید گفت تروريست هاي مدرن در پی سلاح هسته ای هستند و سلاح‌هاي خطرناكي نیز در اختيار دارند و براي كشتار غير مسلمانان ترديدي به خود راه نمي ‌دهند.
وزیر دفاع انگلستان گفت ما با تروریستهای شرور مواجه ایم، ترویستهای شرور قصد دارند به تکنولوژی کشتار جمعی دست پیدا کنند و اگر ابزار لازم را در اختيار داشته باشند، اين كار را انجام خواهند داد.
آقای رید گفت اقلیت منحرفی وجود دارد که می خواهد جهان را به قرن هفتم برگرداند و یک دیکتاتوری مطلقه بنا نهد، بطوری که به هر کس دیکته شود چکار کند و چگونه فکر کند.
وزیر دفاع انگلستان گفت شيطان هميشه شيطان است، چه در لباس نظاميان نازی، چه در لباس تروریستهای شرور و افزود جنگ ما در عراق و افغانستان، جنگ عليه شيطان است و نبايد در آن مرتكب اشتباه شد. اين افراد مي ‌خواهند اسرائيل را نابود كنند، آنها تا جايي كه بتوانند مي‌خواهند همه يهوديان و همه غير مسلمانان را نابود كنند. اين تروريست‌ هاي شيطان صفت قصد دارند به فناوري تسليحات كشتار جمعي، اينترنت و تسليحات شيميايي و ميكروبي دست يابند.
آنها تهديدي جدي براي حيات، تمدن و جامعه ما بشمار می روند
.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?