ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Wednesday, March 22, 2006

آمريکا قدرت نظامی خود را برای دفاع ازاسرائيل در برابر ايران بکار خواهد برد


22/03/2006
پرزيدنت جرج دابليو بوش ، رئيس جمهوری آمريکا می گويد : ايالات متحده آمريکا از قدرت نظامی خود برای حفاظت از اسرائيل در برابر رژيم مذهبی ايران ، استفاده خواهد کرد : پرزيدنت بوش می گويد : « تهديدی که از جانب ايران متوجه اسرائيل است ، همان تهديدی است که خود آنها ، اعلام داشته اند ، يعنی ، هدف نابودی متحد نيرومندما ، اسرائيل . »
پرزيدنت بوش می افزايد : « البته چنين تهديدی ، خطری بسيار جدی ، نه تنها برای اسرائيل ، بلکه برای صلح جهان است . در واقع تهديد ايران ، خطری است که متوجه يک اتحاديه نيرومند است . »
رئيس جمهوری آمريکا می گويد : « من بارها گفته ام و باز هم به صراحت می گويم که ، ما از نيروی نظامی خود برای حفاظت از متحد خود اسرائيل استفاده خواهيم کرد . »
پرزيدنت بوش ، در مورد برنامه اتمی ايران نيز سخن گفت ، رئيس جمهوری آمريکا گفت : ايالات متحده آمريکا و ساير ملل معتقدند که برنامه هسته ای ايران ، در واقع امری جز پرده استتاری برای توليد سلاحهای اتمی ، چيز ديگری نيست .
پرزيدنت بوش می گويد : « رژيم ايران نبايد ، برنامه ای برای توليد سلاحهای اتمی و يا حتی " قابليت " توليد سلاحهای اتمی و دانش لازم برای توليد چيزی که ممکن است به سلاح اتمی بينجامد ، داشته باشد . »
در حال حاضر ، شورای امنيت سازمان ملل ، رسيدگی به مساله برنامه هسته ای ايران را آغاز کرده است . شورای امنيت سازمان ملل متحد حق دارد ، ايران را مشمول تحريم قرار دهد . رئيس جمهوری آمريکا می گويد : هدف ، حل و فصل اين مساله از راههای ديپلماتيک است . رئيس جمهوری آمريکا می گويد : پيام ما ، بايد پيام واحدی باشد ، و پيامی باشد که ، نه تنها از جانب آمريکا ، بلکه از جانب بريتانيا ، فرانسه ، آلمان ، و نيز روسيه ، و اميدواريم چين نيز باشد و علت لزوم اين يکپارچگی اين است که همه ، به اتفاق يکديگر ، يک صدا بايد به رژيم ايران بگوئيم ، اين رفتار ، قابل قبول نيست و علاقه شما برای دستيابی به اسلحه اتمی ، قابل قبول نيست .
پرزيدنت بوش می گويد : مهم است که در حال حاضر مقابله با برنامه اتمی ايران ، از راههای ديپلماتيک باشد . دليل اين امر نيز واضح است : در صورتيکه رژيم ايران صاحب اسلحه اتمی شود ، آنوقت ، در صدد شانتاژ و باج خواهی از جهان بر خواهد آمد .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?