ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Wednesday, March 22, 2006

بلر: مبارزه با تروریسم، مبارزه با رژیم تهران را نیز شامل می شود


تونی بلر، نخست وزیر انگستان از دست نوکران دربار انگلیس خشمگین و به تشکیلات اسلامی و بستگان خارج لز کنترول در مورد حمایت از تروریسم و پشتیبانی از گروههای ترور هشدار داد. آقای بلر و بریتانیا که زمانی از پشتیبانان تشکیلات اسلامی در ایران اشغالی بودند در مقر خبرگزاری رویتر در لندن سخنرانی می کرد، خواستار مداخله جامعه بین المللی در مبارزه علیه تروریسم شد و بعد از 27 سال برای اولین بار گفت که باید با ارزشها و دیگاههای این پدیده شوم تشکیلات اسلامی ترور، رو در رو مبارزه کرد.
نخست وزیر انگلستان گفت مبارزه علیه تروریسم در لندن، مادرید، پاریس و سایر نقاط، مبارزه با اعمال گروههای تروریستی است، وقتی رژیم تهران به این گونه گروههای تروریستی کمک می کند، خود بخشی از همان ایدئولوژی می شود و مبارزه با تروریسم، مبارزه با این رژیم را نیز شامل می گردد.
تونی بلر در جای دیگری از اظهارات خود به رژیمهايی اشاره کرد که خواهان شکست عراق هستند و از جمله گفت چرا رژیم تهران این چنین دیوانه وار در بی ثبات کردن عراق دخالت می کند؟
خبرگزاری رویتر که این گزارش را منتشر کرد، به نقل از سخنگوی تونی بلر نوشت سخنرانی بلر در لندن، نخستین سخنرانی وی از مجموعه سخنرانی های او در مورد عراق و افغانستان است. نخست وزیر انگلستان قرار است دو بار دیگر نیز در همین رابطه سخنرانی کند که یکی در استرالیا و دیگری در آمریکا انجام خواهد شد.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?