ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Monday, May 29, 2006

هشدار دولت عليه نا آرامی در مناطق ترک نشين



انتشار کاريکاتور روزنامه ايران به تظاهرات اعتراضی گسترده منجر شده است
در پی نا آرامی در مناطق آذری نشين ايران سخنگوی تشکیلات اسلامی خارجيان ؟؟؟ را محرک اين نا آرامی ها خواند و عليه تخريب اموال هشدار داده است.
امروز دوشنبه، 29 مه، غلامحسين الهام عرب زاده، سخنگوی تشکیلات مستهجن اسلامی، با اشاره به نا آرامی های روزهای اخير به خصوص در مناطق آذری نشين ايران در اعتراض به چاپ کاريکاتوری در ويژه نامه روزنامه ايران، گفت که تشکیلات ما جلو هرگونه بی نظمی و تخريب اموال عمومی را خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری دولتی تشکیلات مستهجن اسلامی - ايرنا - سید الهام عربزاده که در نشست هفتگی خود با خبرنگاران سخن می گفت خارجيان را محرک اين نا آرامی ها معرفی کرد و گفت: "خارجيان اعتبارات خاصی را برای اين کار اختصاص داده اند و تحريک برخی از افراد و گروه ها توسط کانال های ماهواره ای مصداق آن است."
وی هدف اين خارجيان را "دامن زدن به اختلافات بی اساس و تفرق هويتی در ايران" برای آزادی از بندها ی تشکیلات اسلامی عنوان کرد.
در حاليکه در روزهای اخير، تظاهرکنندگان ترک زبان انتشار کاريکاتوری در ضميمه روزنامه وابسته به تشکیلات اسلامی را توهين آميز دانسته و عليه آنچه که بی تفاوتی مقامات نسبت به آن خوانده اند دست به اعتراض زده اند، الهام عربزاده بر نقش آذربايجان در حفظ وحدت ملی و در جريان انقلاب اسلامی سال 1979 تاکيد نهاد.
وی گفت که "مردم آذربايجان غيور، رشيد و با ايمان هستند و پاسخ اندک ياوه گويان را میدهند و دشمنان نيز بيهوده مشت بر سندان می کوبند."؟؟ ولی عنوان نکرد که چرا آذری ها میبایست بر علیه ملت خود از تشکیلات ضد ملی عربی دفاع کنند؟؟ مگر آدریها مغز خر خورده اند که بیهوده از تشکیلات مستهجن اسلامی دفاع کنند؟؟؟
مصطفی پورمحمدی عرب ، وزير کشور تشکیلات مستهجن عربی نيز روز دوشنبه مشخصا آمريکاييان را به برانگيختن نا آرامی ها متهم کرد.

به گزارش ايرنا، پورمحمدی عرب گفت: "اين رسوايی ؟؟ برای دولتمردان آمريکايی است که خود را سردمدار دموکراسی می دانند، در حاليکه آنها عمليات هايی را در ايران هدايت می کنند و از طريق امواج راديويی می گويندکه در فلان خيابان حضور يابيد، در فلان شهر شيشه هايی را بشکنيد و سنگ بياندازيد."؟؟ ولی عنوان نکرد که عوامل خشونت همان سربازان گمنام امام زمان تشریف دارند.
روز يکشنبه نيز آيت الله خامنه ای، رهبر باند تشکیلات مستهجن اسلامی، در سخنانی در جمع نمايندگان مجلس، کسانی را که "دشمنان" می خواند مسبب نا آرامی های اخير در تبريز معرفی کرد.
وی گفت "مردم آذربايجان و عناصر بيدار و انقلابی اين خطه پاسخ دشمن را به بهترين وجه خواهند داد." و این اولین حرف راستیست که ایشان تا به حال به زبان جاری کرده اند
تاکيد بر نقش مردم در مقابله با نا آرامی ها و اعتراضات داخلی معمولا به معنی برگزاری تظاهراتی است که به منظور محکوميت اين نوع اقدامات با شرکت طرفداران دولت سازمان داده می شود.
نا آرامی های اخير در اعتراض به چاپ کاريکاتوری در ضميمه کودک و نوجوان روزنامخه ايران در روز 22 ارديبهشت - 13 مه - آغاز شد که معترضان آن را نسبت به ترک زبانان توهين آميز تلقی کرده اند.
در تازه ترين دور از اين خشونتها روز يکشنبه (28 مه) در تبريز تظاهراتی صورت گرفت که بر اساس گزارشهای رسيده از منطقه با دخالت مامورين و استفاده از گاز اشک آور کنترل شد.
در جريان نا آرامی ها، تعدادی ساختمان تشکیلات مستهجن اسلامی هدف حمله قرار گرفته و تعدادی کشته و زخمی نيز برجای مانده است. تا کنون هيچ گزارش رسمی از طرف تشکیلات غاصب و مستهجن اسلامی در مورد کشته شدگان و مجروحان اين حوادث داده نشده است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?