ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Friday, May 26, 2006


وزیر امور خارجه آمریکا: در ایران معدودی غیر منتخب قدرت را بدست دارند / آنچه اکنون در ایران جریان دارد، یک فاجعه است
کوندالیزا رایس، وزیر امور خارجه آمریکا طی یک مصاحبه اختصاصی با تلویزیون فاکس نیوز، وضعیت کنونی ایران را یک فاجعه توصیف کرد و گفت در ایران معدودی غیرمنتخب قدرت را بدست دارند و به مردم این کشور که خواهان آزادی هستند، اجازه نمی دهند به دموکراسی دست یابند.
خانم رایس در پاسخ به سئوالی در باره اظهارات غیرمسئولانه احمدی نژاد گفت هر بار که این فرد سخنانی به زبان میاورد، به جهانیان یادآوری می کند که چرا رژیم تهران نباید به سلاح هسته ای دست پیدا کند، وی همچنین به جهانیان یادآوری می کند که رژیم تهران، بانک مرکزی تروریسم است و جامعه بین المللی باید در برابر جاه طلبی های هسته ای چنین حکومتی متحد شود، سخنان وی همچنین به ما یادآوری می کند که مسئله تنها بر سر برنامه های هسته ای آنها نیست، بلکه حمایت از تروریسم، نقض حقوق بشر در ایران و تلاش برای بی ثبات کردن منطقه نیز از دیگر مسایلی است که ما با رژیم تهران داریم.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سخنانش گفت آنچه اکنون در ایران جریان دارد، یک فاجعه است، زیرا مردم ایران، مردمانی با فرهنگ بسیار غنی هستند که با چنین حکومتی اجازه رشد پیدا نمی کنند.
خانم رایس در پاسخ به سئوالی در باره گزینه هايی که می تواند در برابر رژیم تهران مورد استفاده قرار گیرد، نیز گفت همانطور که
رئیس جمهور آمریکا بارها تاکید کرده است، ایالات متحده هیچ گزینه ای را منتفی نمی داند .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?