ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Tuesday, June 06, 2006

مسلمانی و کوس کشی

واشنگتن، رژیمهای تهران و دمشق را در لیست قاچاقچیان انسان قرار داد
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود که به قاچاق انسان در کشورهای مختلف جهان اختصاص دارد، رژیمهای تهران و دمشق را نیز به فهرست حکومتهای قاچاقچی انسان افزوده است. در این گزارش از جمله آمده است جمهوری اسلامی، منبع، راه انتقال يا مقصد قاچاق زنان و دختران برای مقاصد جنسی است.
رادیو فردا نیز در همین رابطه طی گزارشی از جمله گفت وزارت امور خارجه آمریکا ششمین گزارش سالانه خود در باره قاچاق انسان و بهره برداری جنسی از کودکان و زنان را به کنگره آمریکا ارائه داد. بر اساس این گزارش، هر ساله صدها هزار نفر به صورت قاچاق به کشورهای مختلف منتقل شده و مورد سوءاستفاده های جنسی قرار می گیرند.
در گزارش وزارت امور خارجه آمریکا، جمهوری اسلامی، منبع، محل عبور و مقصد زنان و دخترانی است که به صورت قاچاق برای مقاصد جنسی و خدمات غیرداوطلبانه مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.
ناظران خارجی می گویند زنان و دختران ایرانی به پاکستان، ترکیه، کشورهای خلیج فارس و اروپا منتقل می شوند و از سوی دیگر پسران کم سن و سال از بنگلادش، پاکستان و افغانستان به صورت قاچاق به ایران انتقال می یابند و یا از طریق ایران به کشورهای خلیج فارس منتقل می گردند.
در این گزارش گفته شده رژیم تهران حتی حداقل معیارهای لازم را برای از بین بردن قاچاق انسان و مبارزه با آن رعایت نمی کند.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?