ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Sunday, June 11, 2006

تشکیلات اسلامی یک توطه شیطانی ضد ملی

تضمین های امنیتی و مسابقات جام جهانی فوتبال – سیندخت پارسی
حکومت منفور ولایت فقیه میراث پوسیده، عفن و زوال یافته روح الله خمینی برای مذاکره با آمریکا هر روز جلوه و کرشمه ی تازه ای می فروشد. هرچند که پرزیدنت بوش به صراحت از تغییر تاکتیک و نه تغییر استراتژی در ارتباط با حکومت اقلیت فاسد و محورشرارت (به بیان پرزیدنت امریکا) سخن گفت، این تغییر تاکتیک بر پرچمداران اسلام ناب محمدی و عربده کشان مرگ بر آمریکا سخت شیرین و دلپذیر آمده است. جمهوری اسلامی از مذاکره با آمریکا چه هدفی را دنبال می کند؟ بدیهی ترین و شیواترین پاسخی که هر ایرانی با شناخت ازسرشت مزور و مکار رژیم اسلامی می تواند به این پرسش بدهد از این قرار است: تکدی و درخواست ملتمسانه و ذلت بار تضمین امنیتی ازبزرگترین قدرت نظامی واقتصادی جهان .
مردم ایران از بن مایه وجود و عمق دل براین بلاهت حکومت می خندند چرا که متشکل ترین و توانمندترین قدرتها و ارتشهای نظامی جهان نیزهرگز نمی توانند در برابر آرمان و ارا ده تزلزل ناپذیر ملتها درراه نیل به آزادی، نجات و رهایی سرزمینشان از اشغال حکومتها و دولتهای فاشیستی و نامردمی و کوشش برای بازپس گرفتن حقوق انسانی وملی شان ایستا دگی کنند. دیگرمبارزات مردم ایران در یک روند و پروسه دینامیک ، آگاهانه و بدون بازگشت قرار گرفته است .
چه زبون، حقیرو فرومایه هستند حکومتگرانی که از درایت و فراست سالم بی بهره اند و به جای اینکه بر پشتوانه قدرت لایزال مردم تکیه کنند، بر نوکری و خوشخدمتی بیگانگان دل خوش می دارند. تنها بودجه نجومی باج وخراجها یی که حکومت اسلامی به دستاویز پروژه های اتمی و قراردادهای نفتی در این سالها به روسیه و کشورهای اروپایی پرداخت کرده است، می توانست منطقه تخریب گشته خوزستان از جنگ بیهوده هشت ساله را به پردیسی آباد و درخور مردم آن سامان تبدیل نموده و با بازسازی بم ویران شده مروارید سبز کویررا به زیباترین شهر جهان مانند سازد.
حکومت خونخوار اسلامی و ولی فقیه یگانه خلیفه جهان اسلام که خود را درجایگاه خداوند می بیند، هنگامی که از دشمن سخن می گویند در اندیشه و ضمیر ناخود آگاهشان تنها و تنها تصویر مردم ایران شکل می گیرد چرا که خود می دانند سهمگین تر و بزرگتراز مردم ایران دشمنی در جهان ندارند. و شرکت تیم ملی ایران درمسابقات جام جهانی فرصت و بهانه ی مغتنمی است برای لبریز و سرریزشدن خشم و خروش ملتی که مطالبات 27 ساله اش چون توفان یا آبشاری عظیم پشت دژها و باروهای استبداد تلنبار و متراکم شده است. گاه، یک اشتباه محاسبه ، و یا یک تحلیل و ارزیابی نادرست از شرایط می تواند این اتفاق خجسته، این رویداد فرخنده را به وا قعیت پیوند زند، یعنی جاری شدن سیل خروشان و بنیان کن خشم مردمانی که دیگر نمی خواهند صغیر، سفیه ونادان شمرده شوند، مردمی که با همبستگی وهمدلی دژها و قلعه های پوشالی استبداد را از جای برکنده و واژگون می نمایند.
از هفته ها پیش بلندگویان وسخنگویان حکومت، ترس و وحشت فزاینده واستیصال خود را درباره پیروزی یا شکست تیم ملی که می تواند منتهی به ریختن مردم وجوانان درخیابانها و بروزحوادث و رخدادها یی کنترل ناپذیر شود به شیوه های مختلف ابراز داشته اند و با تخصیص جایگاههایی برای شادی مردم و نصب تلویزیونها در میادین و زهرچشم گرفتن به صورت بازداشتهای اخیر دانشجویان و برقراری ایستهای بازرسی بسیجی ها درخیابانها و استقرار گاردهای ضد شورش و یگان ویژه می کوشند، احساسات و شورجوانان ومردم را به سوی هدفهای از پیش تعیین شده و خالی از مخاطره کانالیزه وهدایت کنند.
اما با همه این تمهیدات، لحظه ای و روزی فرا خواهد رسید که تمامی این ترفندها و برنامه ریزی ها در برابر امواج آگاهی و بیداری مردمان بپا خاسته و به حرکت در آمده نقش بر آب و باد خواهد گردید. بیچاره حکومتگرانی که بهای گوهر اصیل اعتماد ملتها را در نیافته و هیچگاه در پی کسب تضمین های امنیتی از ملتها که یگانه نیروی تعیین کننده و ترسیم گر نهایی هستند، نبوده، تا واپسین دم زندگانی طفیلی وارشان، چون خفاشان درغارهای انزوایشان ماوا می گزینند، از آیینه و حقیقت روی برمی تابند، و در زیر آوار و ظلمات جهل و جباریت خویش تباه و مدفون خواهند شد و آنگاه ملتها به ویژه ملت ایران رستگاری ملی خود را بر پایه ای نوین، خردمندانه و نیکبختانه آغاز خواهد نمود.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?