ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Thursday, June 15, 2006

ایران جولانگاه غارتگران و مرگسالاران اسلامی

عزیزان ایرانی و خواننده محترم
اسلام ابزاریست که از بدو ورود و اشغال سرزمین ما ایران موجبات کشته شدن و انحراف ملت ما را فراهم کرده و اکنون نیز پایان ناپدیر جوانان ما را تحت عناوین مختلف به سوی مسلخ و نابودی سوق میدهد. اسلام در موازات محور شیطانی در ایران ما در حال تنگتر کردن حلقه های فناست. این حلقه های شیطانی و مرگبار اسلام به دست کسی جز قربانیان و اقوام و ملت ایران گشوده نخواهد شد. تحمل و مسالحه با ابزار مندراوردی تازیان به نام اسلام همسو شدن با این ابزار قتاله برای نابودی بشریت و فنای عطاات خداوندیست.
با گذشت زمان اکنون مشاهده میشود که در جهان اسلام چیزی جز مرگ و نابودی و فنا نبوده است به همین رو هرگونه تلاش برای بهبود یا ارایه مدل متجدد این آییین بنیان شکن موجب ناهنجاری و دریده تر شدن این فرهنگ شیطانی شده است.
عزیزان بن مایه فرهنگ شیطانی اسلام عربی از بنیان کج و قابلیت هیچ گونه تصیحی را نداشته و نخواهد داشت. فرهنگی که به روایت تاریخ از بدو اختراع همگام با توطه یکی بر علیه دیگری و یا به صورت ابزاری در دست گروهی برای توجیح جنایت خود وافع شود اصولان فاقد از منابع ما فوق طبیعه نیز میباشد. در زیر خبری دیگر از اعدام گروهی که بدستان این آئین به فنا گشیده شدند را میخوانید.
جمهوری اسلامی 2 تن دیگر را در زاهدان بدار آویخت
رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی 2 تن دیگر را در شهر زاهدان بدار آویخت. اتهام آنها "گروگانگیری و آدمربايی" عنوان شده است. طی هفته های اخیر تنها در شهر زاهدان بیش از 15 نفر اعدام شدند.
قوه قضائیه رژیم اسلامی در باره اعدام این دو نفر نوشت "در راستاي اجراي حدود الهي و ايجاد امنيت پايدار براي مردم منطقه و برخورد با مفسدان، دو نفر از گروگان‌ گيران و آدم‌‌ربايان به نام‌‌هاي سعيد انصاري‌‌زاده، فرزند هدايت‌‌الله و ناصر شهركي، فرزند عباس كه با كشيدن اسلحه و گروگان‌‌گيري موجب ناامني جامعه و رعب و وحشت براي مردم شده بودند، با صدور حكم افساد في الارض توسط دادگاه انقلاب اسلامي زاهدان و تاييد آن در مراجع عالي قضايي، به دار مجازات آويخته شدند."

This page is powered by Blogger. Isn't yours?