ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Wednesday, September 13, 2006

شیعه بودن امروز چه معنائی دارد؟
مونا فائیدروزنامه: النهار چاپ بیروتبرگردان از آلمانی: حسام الدین وثوقی
مقاله زیر توسط خاتم مونا فائید که در داتشگاه بیروت تدریس میکند نوشته شده است و در روزنامه ی بیروتی النهار منتشر شده و مورد توجه فراوان قرار گرفته است.
شیعه بودن در امروزه روز
یک صدای شیعه در روزنامه بیروتی النهار اعلام میکند که او خود را به زادگاه خود لبنان متعهد می داند و نه به ایران.
" در این بحران سخت دشوار تصور می کنم که به جا باشد چند سئوال را مطرح کنم که تعدادی از ما جرئت مطرح کردن آنها را ندارند. زیرا که به حق واهمه دارند که متهم به خیانت و یا توهین به مقدسات گردنند.
شیعه بودن امروز چه معنائی دارد؟ شیعه بودن بدین معنا است که چشمهایت را متوجه رهبری مدبر کنی که هرگز اشتباه نمی کند. برنامه های تلویزونی ال منار, ن ا و , ن ب ن, (که هر سه مبلغ تبلیغات حزب الئه هستند) را ببینی و از سرودهای آنان لذت ببری و صرفا" به اخبار آنان گوش فرا دهی.
شیعه بودن یعنی اینکه, سئوال نکنی: معنای پیروزی چیست؟ شیعه بودن یعنی اینکه سئوال نکنی که: آیا فرار و پنهان شدن در حیاط خلوت مدارس به معنای ایستادگی, افتخار و سر بلندی می باشد؟ شیعه بودن یعنی شرکت در سامان دهی کربلای لبنانی شماره دو(منظور حوادث قانا می باشند), زیرا که کربلای شماره یک, که قرار بود اعراب را بر علیه دشمن بسیج و بر انگیزاند به ثمر ننشست.
شیعه بودن یعنی اینکه خود و هر آنچه را که دستمایه زحمتش بوده است را قربانی نماید, تا اسرائیل را متنبه سازد و دیوانگی های اورا برای جهانیان بر ملا سازد و بر شکست او پا فشاری کند. همچنان که وزیر سوریه ائی ما را مکلف کرده است که بگوئیم: اسرائیل شکست خورده است. که اسرائیل امروز بیشتر از گذشته مورد تنفر است و تمام جهان را بر علیه خود بسیج کرده است.
شیعه بودن یعنی که پافشارانه بگوئیم که سوریه ستون اصلی منطقه می باشد. شیعه بودن یعنی نابودی سرزمینت در مقابل چشمانت را, فرو ریختن سقف خانه ات را تائید نمائی..که افراد خانواده ات در اقصا نقاط پراکنده گردنند و تو با آنها تا زمانی که حتی فقط یک رزمنده موجود است واخرین راکتش را به شمال اسرائیل و یا شاید هم به جنوب لبنان آتش می کند, همبستگی نشان دهی و تو اجازه نداری که سئوال کنی که چرا, که منظور و فایده آن و بلاخره نتیجه نهائی چیست؟
شیعه بودن یعنی اینکه به سرور مقاومت «نصر الئه« وکالت دهی که خواسته و یا نا خواسته قهرمان با وفای ناسیون عربی باشد. تو بایستی در رابطه با نصرالئه تعریف و تمجید هائی را بشنوی که سابقا" منحصر به ناصر و صدام بودنند.
شیعه بودن یعنی اینکه مغز و فکرت را فراموش کنی و همه چیز را به خامنه ائی محول کنی که به تو بگوید, چه باید بکنی و هدایتت را به او تفیض بکنی که از سلاحهای حزب الئه چه می خواهد و به ما دستور دهد که معنای پیروزی چیست. انتهار و خودکشی. اگر تو شیعه هستی و جرئت کنی که چنین مطالبی را بنویسی, فورا" جاسوس خائن صیهونیستی میشوی که از سیاست های آمریکا تبعیت و ترور های حماس را پشتبانی نمی کند.
آیا چیزی را از قلم انداخته ام؟ اگر چنین است پوزش می طلبم. من بایستی عجله کنم, که ببینم, کی کشته شده است؟ چه کسی از خانه اش متواری و زنده مانده است؟"

This page is powered by Blogger. Isn't yours?