ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Sunday, September 24, 2006

نایب امام زمان در امریکا

افتضاح دعوت از احمدی نژاد به شورای روابط خارجی آمریکا
روزنامه نیویورک تایمز گزارشی از حضور پاسدار احمدی نژاد در جلسه شورای روابط خارجی آمریکا در هتل اینترکانتینتال نیویورک را درج کرده است. شورای مزبور که یک نهاد غیردولتی و مرکب از مقامات سابق آمریکا است، با کمک مشتی جیره خوار آخوندها در آمریکا برای نزدیکی با فاشیسم اسلامی حاکم بر ایران تبلیغ می کند.
نیویورک تایمز نوشت تصمیم ریچارد هاس، مدیر شورای روابط خارجی برای دعوت از احمدی نژاد به این جلسه با اعتراض کم نظیری مواجه شد. ریچارد هاس برای دعوت از رئیس جمهور رژیم تهران نخست باید از سد مقامات ارشد دولت می گذشت که می گفتند وی نباید به احمدی نژاد مشروعیت استماع در جلسه را بدهد.
به نوشته این روزنامه، یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفت که به عقیده کاندولیزا رایس، دعوت از احمدی نژاد، ایده بسیار بدی بوده است.
نیویورک تایمز در تشریح فضای جلسه شورای روابط خارجی با حضور پاسدار احمدی نژاد نوشت خوشامدگويی چشمگیری در این جلسه صورت نگرفت. هیچگونه معارفه رسمی انجام نشد و شئون دیپلماتیک نیز در کار نبود. تمامی آمریکايیهايی که به این جلسه دعوت شده بودند از جمله 4 خبرنگار از اعضای این شورا بودند. تلاش رژیم تهران برای آوردن دوربین های تلویزیونی با شکست مواجه شد، چرا که ظاهرا این شورا می ترسید رژیم تهران از جلسه مزبور استفاده سیاسی بکند.
این روزنامه نوشت این عادت احمدی نژاد که در پاسخ به هر سئوالی در باره سیاست رژیم تهران، با طرح سئوالی در مورد سیاست آمریکا پاسخ می دهد، به روشنی برخی از اعضا را خسته کرده بود. مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران بوش پدر در حالیکه سرش را تکان می داد گفت احمدی نژاد، استاد منحرف کردن بحث، نیرنگ و سفسطه بازی است.
نیویورک تایمز نوشت مسئول سابق سیاست عراق در کاخ سفید نیز ابراز تعجب می کرد که آیا هرگز امکان مذاکره آمریکا با رژیم تهران میسر خواهد بود؟ وی گفت اگر این فرد (احمدی نژاد) نظرات غالب رژیم تهران را نمایندگی می کند، ما بسوی یک تخاصم گسترده با این رژیم پیش می رویم.
به نوشته نیویورک تایمز، احمدی نژاد در اظهارات خود در این جلسه، حتی بررسی طرح پیشنهادی غنی سازی اورانیوم در روسیه برای رژیم تهران را رد کرد و خطاب به حاضرین گفت "آمریکا باید تولید سوخت هسته ای را متوقف کند و ظرف 5 سال، ما سوخت خودمان را با 50 درصد تخفیف به شما خواهیم فروخت."
به خوبی میتوان دریافت که احمدی نژاد برخواسته از اسلام است و اسلام چیزی جز خمینی و احمدی نزاد و دارودسته تشکیلات اسلامی در ایران نمیتواند باشد.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?