ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Sunday, October 01, 2006

رئیس جمهور آمریکا لایحه حمایت از دموکراسی در ایران را امضا کرد

پرزیدنت جرج بوش، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته لایحه حمایت از دموکراسی در ایران را که توسط مجلس نمایندگان و سنای این کشور تصویب شده بود، امضا کرد.
این لایحه که با امضای رئیس جمهوری آمریکا به صورت قانون در آمده است، موسسات و شرکتهايی را که به همکاری هسته ای با رژیم تهران ادامه می دهند و تسلیحات پیشرفته به این رژیم می فروشند، مشمول تحریمها و مجازاتهای شدید می سازد.
رئیس جمهوری آمریکا پس از امضای لایحه حمایت از دموکراسی در ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد من کنگره را تحسین می کنم که با تصویب لایحه حمایت از دموکراسی در ایران، تعهد خود را برای مقابله با رژیم سرکوبگر تهران و فعالیتهای بی ثبات کننده آن نشان داد.
پرزیدنت بوش اظهار داشت این قانون تحریمهای آمریکا علیه رژیم تهران را مشخص می سازد و در ضمن به دولت من این امکان را می دهد که تحریمهايی را علیه موسساتی که به توسعه تسلیحات هسته ای رژیم تهران کمک می کنند، اعمال نماید.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه این بیانیه افزود دولت من در جبهه های متعددی فعالیت دارد تا با چالش هايی که توسط رژیم تهران ایجاد شده، مقابله کند. این چالشها از جمله عبارتند از فعالیت برای کسب تسلیحات کشتار جمعی، حمایت از تروریسم، تلاش برای بی ثبات کردن خاورمیانه و سرکوب ابتدايی ترین حقوق شهروندان ایران.
سوز و گداز جمهوری اسلامی از تصویب لایحه حمایت از دموکراسی در ایران
در پی تصویب لایحه حمایت از دموکراسی در ایران و تائید آن از سوی رئیس جمهوری آمریکا، رژیم پا به گور جمهوری اسلامی به سوز و گداز پرداخت و آن را تصمیمی "اشتباه" دانست.
خبرگزاری حکومتی فارس طی گزارشی به نقل از حداد عادل، رئيس مجلس شوراي اسلامي نوشت‌ "تصويب مجدد تحريم‌ها حكايت از آن مي‌كند كه آمريكايي‌ها همچنان در مسير گذشته گام برمي‌دارند و تصميمي جدي براي تجديدنظر در سياست‌هاي خودشان ندارند و از وضعي كه امروز در جهان پيدا كرده‌اند درس نگرفته‌اند. اين زنگ خطري است كه بايد مقامات خفته آمريكا را بيدار كند تا در مسير گذشته گام برندارند و پيش از اين بر طبل دشمني با ملت‌ها نكوبند و با اراده ملت‌ها براي حاكميت بر سرنوشت خودشان مبارزه و مخالفت نكنند. آمريكايي‌ها هنوز اين نكته مهم را درك نكرده‌اند كه ملت ايران در 28 سال پيش انقلاب كرد تا به سلطه آمريكا بر ايران خاتمه دهد، دخالت آمريكا را در ايران به پايان رسانده و كشور را از وابستگي به آمريكا نجات دهد. اين پيام اصلي انقلاب اسلامي براي آمريكا است و آمريكايي‌ها تا متوجه اين پيام نشوند هيچ گونه تغيير و تحولي در رابطه دو كشور حاصل نخواهد شد."

This page is powered by Blogger. Isn't yours?