ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Thursday, October 12, 2006

اعتراض آمریکا به حضور آخوند پورمحمدی در اجلاس ژنو


پنجشنبه، 20 مهر ماه 1385 برابر با 2006
Thursday 12 October

وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای نسبت به حضور مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی در اجلاس مربوط به پناهندگان سازمان ملل در ژنو اعتراض کرد و این آخوند جنایتکار را یک ناقض بدنام حقوق بشر نامید.
در بیانیه وزارت خارجه آمریکا از جمله آمده است ایالات متحده تداوم تجاوز به حقوق شهروندان ایران توسط رژیم تهران را محکوم می کند. تصمیم رژیم تهران برای اعزام مصطفی پورمحمدی، یک ناقض بدنام حقوق بشر بعنوان نماینده اش در کمیسیون بررسی امور پناهندگان سازمان ملل در ژنو، تاکیدی است بر ادامه سیاستهای سرکوبگرانه جمهوری اسلامی. پورمحمدی از هنگام انتصابش بعنوان وزیر کشور دولت احمدی نژاد، به هماهنگ کردن کارزاری برای محدود کردن هرچه بیشتر حقوق مردم ایران کمک کرده است. سوابق نقض حقوق بشر توسط پورمحمدی از جمله شامل نقش هدایت کننده او در قتل عام چندین هزار زندانی سیاسی و شرکت او بعنوان وزیر اطلاعات در کشتار نویسندگان و مخالفان در سراسر ایران می شود.
در پایان این بیانیه آمده است انتخاب پورمحمدی برای نمایندگی رژیم تهران در مباحث بین المللی پیرامون مسایل انسانی، نشاندهنده تداوم بی حرمتی این رژیم به جامعه جهانی و حقوق بنیادی شهروندان ایران است

This page is powered by Blogger. Isn't yours?