ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Friday, October 20, 2006

اظهارات در باره بحران هسته ای رژیم تهران



وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز در باره اعزام ناو آیزنهاور به خلیج فارس گفت اعزام ناو هواپیمابر آیزنهاور به خلیج فارس به منزله نشان دادن آمادگی نظامی ایالات متحده به رژیم تهران است.
خانم رایس گفت مانور دریايی آمریکا و چند کشور دیگر منطقه نیز که قرار است اواخر ماه اکتبر در خلیج فارس برگزار شود، در همین راستا است.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه گفت متاسفانه آخرین دور مذاکرات رژیم تهران و اتحادیه اروپا بدون نتیجه پایان گرفت، رژیم تهران نشان داده است که حکومتی قابل اعتماد نیست و به همین دلیل نمی خواهیم که این رژیم حتی به فن آوری صلح آمیز هسته ای نیز دست پیدا کند.
خانم رایس در پاسخ به این سوال که آیا مدرکی دال بر تسلیحاتی بودن برنامه هسته ای رژیم تهران وجود دارد یا خیر، گفت دیگر زمانی نیست که بخواهیم منتظر حادثه بمانیم، بلکه بر نظریه هايی که وجود دارد اکتفا می کنیم.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت رژیم تهران در حال رسیدن به نقطه ای است که می تواند سلاح اتمی تولید کند و به همین دلیل باید دست از هرگونه فعالیت هسته ای بکشد. ما به هر ترتیب که شده آنها را متوقف خواهیم کرد، زیرا نباید کره شمالی دیگری در خاورمیانه
ظهور کند.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?