ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Wednesday, October 25, 2006

باید اظهارات احمدی نژاد را جدی گرفت



اظهارات خصمانه احمدی نژاد علیه موجودیت اسرائیل و کشورهای غربی و تهدیدهای ناشی از برنامه تسلیحات هسته ای جمهوری اسلامی بیش از پیش در کانون توجه محافل سیاسی و مطبوعاتی جهان قرار دارد.
هفته نامه اکونومیست چاپ انگلستان در آخرین شماره خود با اشاره به آزمایش هسته ای کره شمالی و همکاری تنگاتنگ رژیم پیونگ یانگ با جمهوری اسلامی نوشت تهدید مجهزشدن رژیم تهران به سلاح اتمی، بسا خطرناکتر از کره شمالی است.
اکونومیست به نقل از یک مقام آمریکايی نوشت رژیم تهران مواضعی خصمانه دارد، از تروریسم و گروههای تروریستی حمایت مالی می کند و درصدد سلطه بر منطقه است.
این هفته نامه چاپ لندن نوشت اتحادیه اروپا، آمریکا، چین و روسیه تا کنون مشوق های زیادی را برای توقف غنی سازی اورانیوم به رژیم تهران پیشنهاد کرده اند، اما مقامات جمهوری اسلامی هیچ یک از این پیشنهادها را نپذیرفتند.
روزنامه کریستین ساینس مانیتور چاپ آمریکا نیز نوشت پس از آزمایش هسته ای کره شمالی، مهمترین نگرانی در مورد برنامه هسته ای رژیم تهران است.
این روزنامه نوشت مجهز شدن جمهوری اسلامی به سلاح هسته ای، سایر کشورهای منطقه را نسبت به خطر تجاوز ملایان تهران برخواهد انگیخت تا آنها نیز برای دستیابی به سلاح اتمی تلاش کنند. این اقدام باعث بی ثباتی خاورمیانه خواهد شد.
کریستین ساینس مانیتور نوشت رژیم تهران دارای پیوندهای ایدئولوژیک با گروههای تروریستی است و انتقال جنگ افزار هسته ای به این گروهها، یک چشم انداز هولناک است.
روزنامه فرانسوی لوموند نیز با درج مقاله ای با عنوان باید حرفهای احمدی نژاد را باور کرد، نوشت سالها پیش از آنکه آدولف هیتلر بقدرت برسد، مقاصد جنایتکارانه خود را در کتابش صراحتا نوشته بود.
لوموند نوشت احمدی نژاد نیز می گوید حکومتش در پی غنی سازی اورانیوم است و بعد هم خواهان محو اسرائیل شده است.
این روزنامه فرانسوی می پرسد آیا این دو خواسته ارتباطی با هم ندارند؟
لوموند نوشت مقاصد و افکار احمدی نژاد هر چه باشد، باید اظهارات او را جدی گرفت.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?