ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Saturday, November 04, 2006

"اگر جان بدهم برای این تحفه الهی (احمدی نژاد) کم است


"
سایت رسانه خبری: فاطمه رجبی، همسر سخنگوی دولت می گوید اگر جان بدهم برای این تحفه الهی (احمدی نژاد) کم است. من انشاء الله اگر عمری باقی باشد کتابی خواهم نوشت به نام رنسانس اسلامی احمدی نژاد، احمدی نژاد در این مملکت رنساس به پا کرد، تجدید حیات کرد اسلام را، وقتی این حرفها را می زنیم آقایون راست می گویند: شما به رهبری تعریض می زنی، کجا به رهبری تعریض می زنم؟ مگر رهبری کم خون دل خورد در این مدت، خودشان در یکی از ملاقاتها با آقای احمدی نژاد در موردی نفرمودند، من به روسای جمهور پیشین هم بارها تذکر دادم ولی هیچکدام انجام ندادند. چگونه بگویند؟ چه کسی نمی دانست که رهبری در این کشور خون دل می خورده؟"
در زیر نکاتی از سخنرانی فاطمه رجبی همسر الهام سخنگوی دولت "در جمع یاران دولت اسلامی در شهر یزد" آمده است:
*روزی در منزل رهبری در حضور خانمشان بودیم، گفتم خدا شاهد است این شانزده ساله بارها خجالت کشیدم که بگویم دختر روحانی هستم از بس که آن چند روحانی های قدرت طلب و دنیا طلب به فساد کشیده شدند و امروز ما نعمت احمدی نژاد را داریم.
*رئیس جمهور که امام جمعه تهران هم بود آمد در نماز جمعه گفت حجاب باید تعدیل بشود یعنی کاهش پیدا کند. در حکومت اسلامی در جمهوری اسلامی و در کشور امام زمانی که حتی زمان شاه هم چادر به سرهای ما چادر به سر بودند. بلافاصله دختر وی آمد این توصیه را عملی کرد.
*اصلاح طلبی برنامه براندازانه است کتابی معرفی می کنم که در چندین سخنرانی گفته ام به نام موج سوم دمکراسی خواهش می کنم همه جوانهای ما این کتاب را نگاه کنند. این قسمت را از فهرست مطالب در بیاورند. در فهرستش نوشته ظهور اصلاح طلبان، نویسنده کتاب ساموئل هانتینگتون همین آدمی که برخورد تمدنها را در آمریکا مطرح کرد بعد رئیس جمهور سابق ما هم آمد گفتگوی تمدنها را مطرح کرد یک تبانی بود که با هم مثلاً یک کارهایی در جهان انجام بدهند و خدا ظهور احمدی نژاد را بوجود آورد که ظهور اصلاح طلبان را از این مملکت برچیند. در ظهور اصلاح طلبان چی می گوید ساموئل هانتینگتون، چند برنامه ارائه می کند می گوید اصلاح طلبی برنامه ای است آمریکایی برای همه کشورهایی که دارای رژیم های غیر قابل قبول امریکا دارند گناه من نیست آقایونی اگر می خواهند فردا دوباره علیه من سر و صدا کنند گناه من نیست. این کتاب اینجور می نویسد. بندهای مختلفی دارد برنامه اصلاح طلبی از آغاز تا پایان، چیه هدف؟ براندازی آن حکومت. اصلاً برنامه چهارمش می گوید براندازی یا جابجایی حکومت. در آرژانتین انجام شده در برزیل انجام شده در کشورهای دیگه هم انجام شده وقتی در جمهوری اسلامی هشت سال اصلاح طلبی دین سوزی کرد خیلی ها این مسائل را می دانستند. اگر هم بنایش را نمی دانستند، ظاهر قضیه را می دانستند.
*به محض اینکه جمهوری اسلامی روی کار آمد گروهکهایی آمدند به جای اینکه مردمی را که خون دادند تا حاکمیت اسلام پیاده بشود همراهی بکنند، فوری گفتند گوشت گران شد نان گران شد. این حرفهایی که الان می بینید حرفهای عجیبی نیست، عیناً کار گروهکهای محارب و معاند در اول انقلاب دوباره تکرار میشود. همان بلایی که برسر انقلاب آوردند، دارند بر سر احمدی نژاد می آورند. منتهی اسم آنها چریکهای فدایی خلق و مجاهدین خلق یا منافقین بود، اسم اینها گروهها و حزبهای راست و چپ است ولی راه و روش یکی است.
*نظام اسلامی نظامی است که دنیای مردم را برای آخرت آنها درست بکند. با وجود اینکه همه هدفشان این بود که مشکلات برچیده شود و فقر از بین برود و رفاه برای مردم بیاید، ولی وقتی اوایل انقلاب دیدند گروهکها مردم را تحریک می کنند که نان چرا گران است آب چرا گران است همینطور که الان دروغ به دهان مردم می گذارند که احمدی نژاد گفت فلان شعار داده به امام هم نسبت دروغ می دادند شما گفتید چنین و چنان. امام فرمودند مردم ما برای نان و خربزه قیام نکردند. الآن گفتمان احمدی نژاد را به تمسخر می گیرند که عامیانه حرف می زند. کسانی که می توانند عامیانه حرف بزنند در عین اینکه مطلب دارند که راه پیامبران را دنبال می کنند. پیامبران با مردم چه جوری حرف می زدند؟ پیامبران با کدام مردم مواجه بودند، مگر با مردم عامه مواجه نبودند؟ چطور پیام خداوند را به عامه مردم می رساندند که همه می فهمیدند؟ مثل مردم حرف می زدند. هنر نیست که مثل روسای جمهور قبلی یا از روی تکبر و استکبار صحبت کنید که هیچکس نفهمد چی گفتید، یا انشاء بخوانید برای مردم و کلمات شادی و نشاط و جامعه مدنی را اینقدر بمباران مردم بکنید که بارها من نوشتم این کلمات تهوع آور، یعنی واقعاً آدم متهوع می شد از این کلمات توخالی که فقط برای فریب مردم بود. امام به مردم جهت می دادند و می فرمودند: مردم ما برای نان و خربزه قیام نکردند. عین جمله امام است، مردم ما برای اسلام قیام کردند حالا معنی اش چیست آیا امام به فکر اقتصاد مردم نبود؟ چرا، مدام هم تذکر می دادند به دولت که این کار برای مردم انجام دهید آن کار انجام دهید. اما تحول و مسئله اساسی انقلاب سال ۵۷ برای چی بود؟ گرانی بود؟ مردم برای این شاه را سرنگون نکردند و امام را حاکم بکنند، به قول حضرت امام کسی برای نان و خربزه خودش را به کشتن نمی دهد.
*همه می گویند اگر ما روی کاربیاییم آزادی به جوانها می دهیم نشاط می آوریم زنان را وزیر و وکیل می کنیم و ببخشید همه مزخرفات اصلاح طلبی را شعار می دهند چرا؟ چون فکر می کنند مردم این را می خواهند. یعنی آن چیزی که خودشان فکر می کردند خیال کردند مردم می خواهند.
*من یادم نمی رود بچه هامون که الآن بیست و چند ساله هستند در دو سه سالگی اینقدر مشتاق لباس سپاه بودند که مجبور شدیم لباسی مشابه لباس سپاه بدوزیم و آرم سپاه را از جایی بدست بیاوریم و با این لباس اینها عکسهایی گرفتند.
*من خبرگزاری فرانسه را مصاحبه کردم راجع به کتاب من گفت چند وقت است احمدی نژاد را می شناسید؟ گفتم چند ماه بعد از ریاست جمهوری یک بار در کوچه موقع سوار شدن بر ماشين ایشان را دیدم. تعجب کرد گفت مگر شما او را از قبل نمی شناختید؟ گفتم نه؟ گفت پس چرا کتاب نوشتید؟ گفتم چه ربطی دارد. تحول در این مملکت بوجود آمد. مردم ایران در بین آن کاندیداها به دیندارترین ها رإی ددند. این کاندیداهای شکست خورده این احزاب راست و چپ ها انتقام می کشند از کسی که دعای فرج اول صحبتش می خواند. همین آقایون که در هنوز هم عرصه سیاست باقی ماندند و با فشار دارند خودشان را به ملت تحمیل می کنند یک نفرشان شرمش می شود که دعای امام زمان را بخواند. ما رئیس جمهوری داریم که دوبار می رود در سازمان ملل و دعای فرج می خواند. یکبار گفتند که عوام فریبی کرد. بارها گفتم آخوندی داریم به نام کدیور با بی بی سی مصاحبه کرده بود و گفته بود وقتی تصویر احمدی نژاد را در تلویزیون دیدم که دعای فرج خواند شرمنده شدم.
*من مقاله ای نوشتم اگر مرجعیت شیعه هزاران سال تلاش می کردند که شیعی گری ترویج شود در جهان به اندازه سخنرانی احمدی نژاد نمی توانستند. در دل کفر، نه در دانشگاه، در دل کفر و امسال می آید دوباره نه بلکه تکرار می کند بلکه بر جامعه موعود تأکید و دعا می کند.
*همین آقای صانعی که می گوید رأی مردم رأی مردم، در حزب جمهوری اسلامی کلاس ولایت فقیه گذاشته بودند من همین یک کلاس را رفتم که همین آقای صانعی چنان فریاد می کشید که بلند گو بالای سرم بود که سرم سوت می کشید می گفت: ولایت فقیه یعنی اینکه اگر این عبای من را بخواهد از دوش من بردارد حق دارد و من نباید نه بگویم.
*فقیهی که می گوید زهد گرایی را من قبول ندارم چون عوام فریبی است، یعنی دستور اکید شرع را، این کجا می خواهد برود؟ خوب برود سنای امریکا بنشیند برود کنگره امریکا بنشیند. وظیفه مردم دینمدار فکر کردن و ولایت مدار رأی دادن است. می آیند علیه من می گویند به فلان کس حرفی زدی که مقام معظم رهبری هشت سال پیش درباره اش چنین گفتند. خوب هشت سال است که ایشان دارد علیه ولی فقیه و مقام معظم رهبری فعالیت می کند چرا این را در نظر نمی گیرید؟ در انتخابات هم فرزندش به رادیو امریکا گفت اگر پدرم رأی بیاورد ما ولی فقیه را بر می داریم. چرا این را در نظر نمی گیرید؟

This page is powered by Blogger. Isn't yours?