ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Saturday, November 11, 2006

آمريکا و روسيه در مورد الحاق مسکو به سازمان جهانی تجارت به توافق کلی رسيدند

روسیه در کشاکش پرونده هسته ای ایران به خواست خود در پیوستن به جلگه اقتصادی جهان دست یافت. و بدین سان ایران و پرونده کذایی اتمی آن به دست دیگران سپرده شد ............ تا آنها هر چه خواهند تصمیم بگیرند؟؟؟؟
مقامات روسيه و آمريکا ميگويند بطور اصولی و کلی در مورد سندی به توافق رسيده اند که راه را برای الحاق روسيه به سازمان جهانی تجارت هموار ميکند. هر دو طرف ميگويند اين توافق امروز، جمعه، در مسکو حاصل شده است. انتظار ميرود سند نهائی اين توافق در حاشيه اجلاس کنفرانس عالی همکاری های اقتصادی کشورهای کشورهای آسيائی و ممالک حوزه اقيانوس آرام، که هفته آينده در هانوی برگزار ميشود، امضاء شود.
روسيه برغم تلاش های چند ساله برای عضويت در سازمان جهانی تجارت، تنها قدرت عمده اقتصادی در جهان است که هنوز به عضويت اين سازمان پذيرفته نشده است. آمريکا آخرين قدرت عمده ای است که روسيه بايد موافقت آن را برای پيوستن به سازمان جهانی تجارت کسب ميکرد. مسکو اميدوار بود در ماه ژوئيه در اين زمينه با آمريکا به توافق برسد . اما اختلاف بر سر چگونگی واردات گوشت از آمريکا به روسيه، و آنچه که آمريکا فقدان قانون حراست از حقوق مالکيت ها در روسيه توصيف ميکرد، چنين توافقی را به تعويق انداخت

This page is powered by Blogger. Isn't yours?