ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Monday, November 13, 2006

بر علیه شرارتی به نام اسلام


وزیر اسرائیل در واشنگتن
اهود اولمرت، نخست وزير اسرائيل براى انجام سفرى پنج روزه وارد واشنگتن شده و شب گذشته با كاندوليزا رايس، وزير امور خارجه آمریکا ملاقات کرده است.
برنامه اتمى جمهوری اسلامی از جمله موضوعات محورى گفتگوهاى ميان نخست وزیر اسرائیل امروز در دیدار با رئيس جمهوری آمریکا خواهد بود.
نخست وزير اسرائيل در آستانه سفرش به آمريكا و ديدار با پرزيدنت بوش بار ديگر تاكيد کرد كه دستیابی رژیم تهران به تسلیحات هسته ای، غیرقابل قبول است و گفت رهبران جمهورى اسلامى بايد درک كنند كه اگر خواست هاى جامعه بين‌الملل را برآورده نسازند، ناگزير به پرداخت بهايى سنگين خواهند شد.
نخست وزیر اسرائیل افزود به عقيده او، هيچكس به اندازه رئیس جمهور آمریکا توان مقابله با تهديد هسته ای رژیم تهران را ندارد.
در همین رابطه وزیر امور خارجه سابق فرانسه نیز گفته است رئیس جمهوری آمریکا بدون اینکه بحران هسته ای رژیم تهران را حل کند، كاخ سفید را ترک نخواهد کرد.
اوبر ودرین، وزیر خارجه پیشین فرانسه در یک كفنرانس مطبوعاتی در پاریس گفته است عده ای در آمریكا بر این باورند که پرزیدنت بوش نباید در ژانویه 2009 بدون اینكه به بحران هسته ای رژیم تهران پایان دهد، كاخ سفید را ترک كند
وی گفت رئیس جمهور آمریکا بعنوان فرمانده كل قوا از حق وتو برخوردار است و قدرت خود را برای اتخاذ هر تصمیم مهمی در مورد رژیم تهران حفظ خواهد كرد

This page is powered by Blogger. Isn't yours?