ایرانیان نیازی به قیمیت ملایان تازی ندارند
با قیام ملی خود برای آزادی ایران کوشا باشیم

Saturday, November 18, 2006

واكنش اسلامی به قطعنامه پارلمان اروپا


: "
شما ظالم هستید ما مترقیترین قوانین را داریم"
خبرگزاری حکومتی فارس: "عضو كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس اسلامی، قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص حقوق بشر درج اسلامی را داراي ماهيت سياسي- تبليغي خواند و افزود قانون اساسي جمهوری اسلامی براي دفاع از حقوق شهروندي يكي از مترقي‌ترين قوانين جهان است. جواد جهانگيرزاده در واكنش به صدور قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص وضعيت حقوق بشر در ايران و متهم كردن كشورمان به نقض حقوق بشر، اين گونه قطعنامه‌ها را كليشه‌اي و تكراري خواند و گفت: اين قطعنامه‌ها تنها يك مبنا دارد و آن هم تلاش غرب براي توسعه مباني فكري خودش كه امروز در جهان مورد چالش اساسي و جدي است.
وي افزود: غرب علاقمند است كه ارزش‌ها و ايده‌آل‌هاي خودش را براي جهان ديكته كرده و جهان را وادار به پذيرش ارزش‌هاي مطلوب خود كند.
جهانگيرزاده با بيان اين كه جمهوري اسلامي در مواقع متعدد اثبات كرده كه چنين اظهاراتي اتهامي بيش نيست، تصريح كرد: قانون اساسي ج اسلامي براي دفاع از حقوق شهروندي يكي از مترقي‌ترين قوانين جهان است و اگر هم تخلفاتي رخ داده مطمئناً نهادهاي نظارتي نسبت به اين موضوعات حساس بوده و به دنبال رفع آنها بر خواهند آمد.
اين عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اين كه نه ما مي‌خواهيم، نه علاقمنديم و نه مي‌توانيم مثل غرب فكر كرده و مثل آن عمل كنيم، اظهار داشت: در تاريخ نه چندان دور و معاصر غرب صحنه‌هاي تلخ و فاجعه‌باري مانند استعمار ملت‌هاي مظلوم،‌ جابه‌جايي وسيع جمعيت‌هاي انساني و تلاش براي از بين بردن برخي هويت‌هاي قومي چون سرخپوستان و غارت ثروت‌هاي ملل جهان ديده مي‌شود كه هيچ‌گاه ملت ما و بخش قابل توجهي از ملل جهان اين موضوعات را از ياد نخواهند برد و غرب را با اين پيشينه، شايسته الگو بودن نمي‌دانند."

This page is powered by Blogger. Isn't yours?